Jump to content
Annons

Katarina Sandström på Aktuellt


bonzo

Recommended Posts

Annons
Jag måste bara höra om någon annan har problem med denna programledares s-ljud eller om det är min tinnitus som spökar. Det är ta mig fan nästan outhärdligt att lyssna på.

katarina_sandstrom90.jpg

+

jpgscreen_shotssshot_small_ren_deesser01.jpg

= Sant?

😄😆 Bonzo, du är yrkesskadad! Och det är inte tinnitusen jag menar.

Underbar bild, underbar tråd. Skönt när vi tar steget ur studion och applicerar ljudkunskaper på vardagsproblem såhär.

(Själv har jag lite problem med klippet i "bastrumman" som man kickar när man sitter i passagerarsätet i min bil, ni vet det brukar vara ett jäkla bra drag när man stampar takten till bilstereon om man sitter där, men sen jag skaffade ny bil för några år sen så är klippet borta. Alldeles stumt. Vad göra? Nä sorry, det får bli en separat tråd... 😆 )

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag måste bara höra om någon annan har problem med denna programledares s-ljud eller om det är min tinnitus som spökar. Det är ta mig fan nästan outhärdligt att lyssna på.

katarina_sandstrom90.jpg

...Ah men bonzo...gör som jag. Ner med volymen och titta bara. Katarinas bländvita leende 😱 får mig att smälta till en blöt fläck i soffan. Söt tjej! 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller med bonzo outhärliga sss. Plus att hon inte rör på läpparna på ett naturligt sätt. Samma med Anna Lindmarker. De pratar och plutar liskom samtidigt. Inte särskillt sexigt om det nu var de de trodde. Tacka vet jag Bengt Magnussons djupa sensuella stämma... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...