Jump to content
Annons

GÅR EJ ATT BLI MEDLEM PÅ STUDIOFORUM


rockstone

Recommended Posts

har försökta att få tillbaks mitt glömda lösenord och att bli medlem på nytt med nytt med ny e post adress här men det går inte! som tur är så är jag altid inloggad på denna datorn men jag skulle ju vilja kunna ha tillgång till studioforum hemma med, inte bara på jobbet. det som händer är att nä man ska slå in koden för att skicka sina inloggningsuppgifter så blir det error och jag har utan överdrift testat 100ggr , finns det nån som kan hjälpa mig med detta SORA problem

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej, du får gärna vara lite mer specifik. Vad är det som inte går, och när? Vad händer, eller vad händer inte? Beskriv förloppet så blir det lättare att förstå vad det är för problem du har.

Om e-postadressen du försöker registera med redan finns i systemet, så går det exempelvis inte att registera. Flera konton kan inte använda och och samma e-postadress - eftersom det är med e-postadressen du loggar in: https://www.studio.se/index.php?act=annou...p;f=13&id=3

Mvh

.björn.

EDIT: Flyttar från avdelning Allmänt.

Redigerat av Olsberg
Link to comment
Dela på andra sajter

hej igen min e post är rickardbrorsson@hotmail.com, jag skulle vilja ha reda på mitt lösenord som jag har glömt så jag kan logga in på vilken dator som helst, det finns ju en funktion för att skicka efter det på om man har glömt det men detta funkar inte! testa själv, när man slår in koden ( den som ska stoppa massa spam grejer så står det error nånting och efter som jag har försökt massor av gånger så är det inte möjligt att jag har slått in fel sifferkod alla gånger mvh rockstone

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...