Jump to content
Annons

Knappar under Emu 0404 usb


AmAziA

Recommended Posts

Är det någon som vet vad dom två knapparna som sitter på undersidan av ljudkortet emu0404 usb är till för?

Ledsen om det redan finns skrivet någonstans på forumet men man får upp huuuur mycket som helst om man söker på detta ljudkort och har letat o letat men inte hittat något bra svar.

Hoppas det finns någon som vet 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
drloop (oregistrerad)

Ett tips som gör det lättare att leta i PDF manualer är att använda sökfunktionen i Acrobat Readern. Det går kanon fort att hitta svar i manualen på så vis.

OBS! Ej menat som en pekpinne utan ett hett tips.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok bra tips 🙁 , är lite av en novis på acrobat reader brukar vara jobbigt o leta i stora manualer.

Fler tips : försök vänja dig vid att hantera stora manualer. ALLT står ju där. för ett par år sedan var

jag livrädd för manualer och tänkte att bästa sättet att lära sig är att bara prova sig fram, vilket jag

fortfarande ofta tycker, men sedan jag började kombinera det egna experimenterandet med lite

blickande i manualer ibland har jag blivit oerhört mer effektiv i mitt inspelningsarbete och denna

metod borde man kunna applicera på de allra flesta människor med gott resultat tror jag 🥰

EDIT : tillägg - detta forum är givetvis en utmärkt resurs för ens lärande också, och bör så användas

till just det, men för ens egen skull går det ju snabbare att läsa manualen först. finns inte svaret

där är det forum.studio.se som gäller 🙂.

Redigerat av dysfunctional
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...