Jump to content
Annons

Orka söndag.


base10

Recommended Posts

Annons
  • 2 veckor senare...

Denna söndag var det utomordentligt fint väder här i nkpg, så jag ska ta på mig promenadskorna (samma skor som alltid annars!) och ge mig ut i senvintersolen!

Dessutom blir det High Volume: the stonerrock collection på spotify som är dagens tema!

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)

Har man den inställningen att söndagen ska vara en tråkig dag så blir det så. Man får det man skapar. 😉 Själv tycker jag inte det spelar någon roll vilken dag det är. En söndag kan vara lika toppen som vilken dag som helst. Visst har man ångest för en ny arbetsvecka så är det väl dags att byta jobb eller låta ångesten vara tills man vaknar måndag morgon 😛

Det där med att en söndag på något vis skulle vara en tråkig dag är en gammal unken rest från kristendomens härskardagar. Jag menar är en måndag alltid roligare då om man har en hel arbetsvecka framför sig? Dags att utmana sina tankemönster. Själv har jag aldrig tråkigt förutom då jag, mycket sällan tack och lov, är så sjuk att jag inte orkar göra något som helst vettigt. Men annars, nej. Det är bara tråkiga människor som känner sig uttråkade. Sug på den. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Nepp det blir väll att spela world of warcraft hela dagen, natten och morgonen 😉

Själv brukar jag roa mig med Resident Evil när jag är spelsugen.. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Brukar köra en massa filmer! Gärna gammalt skit som typ den onde gode fule....

Lord of the ringsmaraton på 11 timmar brukar oxå funka, eller jesus of nazareth på 6.5...

Lotr är rätt så kul att kolla alla på en gång 😉 Kommer inte ihåg vart jag har lagt skivorna bara xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Brukar köra en massa filmer! Gärna gammalt skit som typ den onde gode fule....

Lord of the ringsmaraton på 11 timmar brukar oxå funka, eller jesus of nazareth på 6.5...

"Bad Taste" funkar också... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

"Bad Taste" funkar också... 😉

Kolla in Forgotten Silver av Peter Jackson med, den är riktigt bra!!

Tyvärr blev det ingen promenad än för mig, och nu börjar det bli mörkt. Jag ska tydligen repa sen om en 50 min. istället.. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet knappt vilken dag det är nu. Är det söndag?

Hördu flumputte! Torsdag. Det är idag näcken har audition:

Torsdag är en veckodag som i Norden är uppkallad efter den fornnordiska guden Tor. Torsdagskvällen och den därpå följande natten var enligt folktro en vanlig tid för handlingar som hade med magi och trolldom att göra. Ville man lära sig att spela av näcken eller tillverka en bjära, så skulle det ske tre torsdagar i följ

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...