SLC-trax Posted November 25, 2004 Share Posted November 25, 2004 LÅTNAMN:El bebe Masoquista (SLC remix draft version) ARTIST/GRUPP: Fatboy Slim har gjort orginalet som jag har samplat (han har också samplat rätt friskt.. he he...) GENRE: Full on trance (yeah! först på forumet?) BPM: 154 (bara) LÅTLÄNGD: 2:52 PRODUCENT: SLC INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: mp3 160k STORLEK: 3.4 MB STATUS: Skiss LÅTLÄNK: SLC_Remixes_Fatboy_Slim_-_Masoquista_v0.2.draft.mp3 My masocistic baby, when you left me! Skön, skojig låt. Var tvungen att leka lite!! 🙂 Lite grovt mixat och ihopsatt i Reason. Undrar bara vad som tycks? Var det skoj, bra, dåligt, värt att färdigställa? Ett problem. Jag har kört fast. Ungefär omkring 2:20. (låten bör vara minst 6:00) Vad kommer härnäst? Blir lite tjötigt med denna loop, men nåra cheesy trance arps kommer inte att hända.. men jag vet inte än vad som ska hända mer nu!! Förslag? Gärna mix/mastring tips also.. är inte bäst på det men inte helt tappad bakom en vagn.. ? Jag antar att det här är olagligt som fan, så ni behöver inte berätta det.. 😉 Fattigmans-timestretch med ReCycle. (Kanske ska fixa det) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reason Posted November 25, 2004 Share Posted November 25, 2004 låter bra, men disstar lite i lurarna Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLC-trax Posted November 25, 2004 Author Share Posted November 25, 2004 låter bra, men disstar lite i lurarna Ok, den är hyffsat maximerad. Menar du generellt? Jag har lagt in några fills som är och ska vara grymt distade (typ megafon overdrive! men jag är inte helt nöjd med den än, vill få det att låta mycket mer) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barden Posted November 25, 2004 Share Posted November 25, 2004 (edited) UM.... Kan du inte pröva nån skön rythmisk melodi. Kanske ett litet breakdown med sköna beats....sen kommer det igång igen 😉 Det lät coolt hittills. Edited November 25, 2004 by Barden Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLC-trax Posted November 25, 2004 Author Share Posted November 25, 2004 UM.... Kan du inte pröva nån skön rythmisk melodi. Kanske ett litet breakdown med sköna beats....sen kommer det igång igen 🙂 Det lät coolt hittills. Rytm. melodi.. jo jag har tänkt i dessa banor.. jag vet bara inte hur det ska vara, just nu.. ! 🙂 några melodiska excesser är inte det jag är ute efter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts