Polder Posted November 24, 2004 Share Posted November 24, 2004 Hej Som ni kan läsa några trådar längra ner så finns det ett ämna där jag ville få hjälp med val av synth. Nu är det dags för Ljudkort. Valet av synth står fast. Det blir en Yamaha Motif ES8 med uppgradering så att jag har tio analoga kanaler ut och in. Vad skulle ni föreslå för ljudkort för att ha bra kommunikation mellan kortet o synthen? digitalt, analog o midi! Hade tänkt mig någonting i stil med motu 1010Lt eller liknande under 5000kr. Finns det något bra sätt o kombinera med Mixer eller räcker det att ha ett visst ljudkort? Hjälp mig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrioN Posted November 24, 2004 Share Posted November 24, 2004 (edited) Antar att du syftar på M-audio Delta 1010lt... Exempelvis Echo LAYLA 3G kostar 5000 hos thomann. Även Edirol FA-101 kostar 5000kr. Edited November 24, 2004 by ChrioN Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polder Posted November 24, 2004 Author Share Posted November 24, 2004 Antar att du syftar på M-audio Delta 1010lt... Jo det gjorde jag... läste lite snabbt bara o såg att de kortet hade tio in o utgånger! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrioN Posted November 24, 2004 Share Posted November 24, 2004 (edited) edirol FA-101 har 10 ingångar också. Även M-audio Delta 1010, alltså den stora. 4300kr hos thomann Edited November 24, 2004 by ChrioN Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts