Jump to content
Annons

En liten comeback


berra_-

Recommended Posts

Tjena forumet!

Jag har alltid varit en periodare i det här forumet (och tänkte nu starta en ny period 🙂 ) men tror aldrig att jag skrivit en presentation. Men tänkte göra det nu. Har vi tur är det någon som känner igen mig 😆

Tjena tjena, jag heter Berra och kommer från en liten håla som ligger belägen i det underbara Dalarna. Jag har haft en egen hemstudio i 2-3 år nu tror jag, fast har dock inte kvar den i hemmet längre. 😆 Startade en liten musikskola med 2 polare förra året som en liten sidogrej till våra vanliga tråkiga liv så då passade vi på att sno alla mina studiogrejer och ta ut till våra lokaler där musikskolan är belägen. Och det är faktiskt ganska nyttigt. Man känner sig mycket mer inspirerad att börja pula i studion när man faktiskt måste lämna hemmet för att komma till den, istället för att bara gå igenom några rum i sitt eget hem. 🙂 På musikskolan lär jag ut gitarr, bas och piano och har för tillfället 22st elever 😱

Spelar dom flesta instrument jag kommer åt - är dock trogen basist in i märgen. Fast blir ganska mycket piano/gitarr också, speciellt när det kommer till låtskrivning.

Ska försöka bli lite mer aktiv här igen, har känt att det varit något som fattats sen jag var här sist.

Vi ses! 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...