Jump to content
Annons

Studio Forum abstinenst


Gäst

Recommended Posts

Är det någon mer än jag som är totalt beroende av detta forum. Kan spenderar flera h varje dag, läsa, posta osv.

Varje dag efter jobbet/skolan måste man ta en tur på forumet så man inte missar något, det är en dags rutin att gå in på hemsidan helt enkelt. Känns nästan hemsk ibland eh???? Någon annan som känner lika, fastnat hos djävulen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Är det någon mer än jag som är totalt beroende av detta forum. Kan spenderar flera h varje dag, läsa, posta osv.

Varje dag efter jobbet/skolan måste man ta en tur på forumet så man inte missar något, det är en dags rutin att gå in på hemsidan helt enkelt. Känns nästan hemsk ibland eh???? Någon annan som känner lika, fastnat hos djävulen.

Vi är nog lika torsk allihop. Det sjuka för min del är att jag just nu sitter och skriver detta i stället för att slå på digitalportan och försöka fatta hur jag ska använda den. Det är snart en vecka sen jag ens knäppte på den. Sitter här och skriver om mikrofoner i stället. Oerhört! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska vara i skolan men är "sjuk". Ska göra lite arbeten hemma idag men det kommer väl resultera i att man hänger här halva dagen. Tur är väl att inte så mycket aktivitet på morgononen 😉.

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)

Inte ett dugg beroendeframkallande hänga här inte. Så sällan jag är här. Har så mycket annat att göra som jag tar itu med. T ex städning. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst har man blivit beroende. Men har börjat trappa ner lite på det nu. Den tid då man läser för att lära sig är värdefull men all slösurfande är slöseri med tid jag vill lägga på musiken. En annan anledning till att man dras hit är för att träffa folk med samma intressen. Men studioforum är iallafall ingen skadlig drog. 😄

/M

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...