Jump to content
Annons

Sången.


Midori

Recommended Posts

Annons
Snyggt uppbyggt Midori... nu sitter man som på nålar

haha...jag har jobbat säkert 10 timmar per dag...Det ska bli bra...eller jag vet att det blir bra...fast det beror på om man gillar det =)...spännande spännande.

Redigerat av Midori
Link to comment
Dela på andra sajter

Snyggt uppbyggt Midori... nu sitter man som på nålar

haha...jag har jobbat säkert 10 timmar per dag...Det ska bli bra...eller jag vet att det blir bra...fast det beror på om man gillar det =)...spännande spännande.

har lagt ner hela min själ och tid och ork på detta....Skam den som ger sig!

Kan säga att jag gillar denna versionen starkt, och är själv glatt överaskad över hur det blev 🙂

Fan det pirrar i hela mig!!Diggar min egna sång...haha

Redigerat av Midori
Link to comment
Dela på andra sajter

Samma här... jag sjunger i duschen och på jobbet så ofta jag kan. Nu kan jag ta i rejält utan att halsen går åt skogen. Känns väldigt bra.

Du har dessutom två av mina favoritlåtar i signaturen. Kusligt nog så har jag en på min jobbbuss som är kusligt lik sångerskan i blutengel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma här... jag sjunger i duschen och på jobbet så ofta jag kan. Nu kan jag ta i rejält utan att halsen går åt skogen. Känns väldigt bra.

Du har dessutom två av mina favoritlåtar i signaturen. Kusligt nog så har jag en på min jobbbuss som är kusligt lik sångerskan i blutengel.

ahh vad bra för dej...då kan du vara glaaad...

jaa blutengel är über alles...särskilt dem två låtarna, men en del andra låtar med dem är bra oxå 😉...är hon lik utseendemässigt då eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...