Jump to content
Annons

Cryo - Erased from Existance


dbd

Eh...  

29 röster

  1. 1. Eh...

    • Jaja!
      9
    • Ja
      11
    • Hmm okej
      2
    • Gör om, gör rätt
      0
    • Nej din sopa!
      3


Recommended Posts

såtillvida att du inte redigerar ljudet utan att spara den på en programplats i synten..?

Det är exakt vad jag gör 😕 Går lika snabbt att spara som sysex, plus att man har patchen direkt i filen utan attbehöva komma ihåg vilken patch man använde till vilken låt.

Esa: Jodå jag tycker dina kommentarer är intressanta och värda lika mkt som alla andras. Kommer inte att plocka bort skriken, men jag kommer göra B-side låt i samma stil för framtida release, så då kanske jag funderar lite över dina tips 😕

Redigerat av dbd
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Härligt, det var det bästa du gjort enligt mig! 😕 Ljudbilden tycker jag känns öppen. Kanske kicken skulle få lite mer botten.. 😕 annars en jvligt skön låt!!

Mvh / Starion.

Redigerat av Starion
Link to comment
Dela på andra sajter

såtillvida att du inte redigerar ljudet utan att spara den på en programplats i synten..?

Det är exakt vad jag gör 😆 Går lika snabbt att spara som sysex, plus att man har patchen direkt i filen utan attbehöva komma ihåg vilken patch man använde till vilken låt.

Har också funderat på att göra så, av delvis en annan anledning...

Om man sparar ljuden tillsammans med låten slipper man ju riskera att man senare av misstag sparar över ljuden eller skruvar om dem totalt.

Link to comment
Dela på andra sajter

pappabalkan (oregistrerad)
Egghuvud: Hehe, Kristianstads klubbar hemsöks av denna man... Tack för feedbacken!

Klubbar var ordet. Jag är dock lite ledsen över att DBD inte får höra DBDs låtar innan de hamnar här 😄🙂🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Egghuvud: Hehe, Kristianstads klubbar hemsöks av denna man... Tack för feedbacken!

Klubbar var ordet. Jag är dock lite ledsen över att DBD inte får höra DBDs låtar innan de hamnar här 😠🙁😉

Men blah! Du fick ju höra den! Skickade ju den till dig innan du åkte till London. Remember?

Link to comment
Dela på andra sajter

Grymt!!!

Vet inte men en del tycks ha fått för sig att jag starkt ogillar sån här musik eller nått 🙂

Så är det inte riktigt. Föredrar för det mesta att höra sån här musik på nått uteställe.

Nog om detta och till din låt.

Lyssnade första gången med datorns Labtec - lät helt OK

Tog mig tid att flytta de trådlösa Phillips - inte bra de heller då jag antar att man får betala för trådlösheten 🙂 - WOW!!! vilket ös - det spritter i benen på gubben 🙂

Låter väldigt fett - mina egna mixar känns som rena klenfisarna i jämförelse 🙂

Låten får av mig VG+

MVH

Håkan

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Minns Turnmills i London för en sisådär 5 år sedan. Svettig, snurrig och torr i munnen. Det lät såhär då.

Gillar det här. Snyggt ihoppsatt, kan dock tycka att kicken är lite torr och kort. Fast det är snarare en smaksak. Rätt så elegant techno.

Link to comment
Dela på andra sajter

L.C, Einar, maxmaxmax, android, Neko, Håkan, Starion, ja alla som gillar: Man tackar! Ni har en plats i mitt forum-hjärta 😆 Jag tackar alla som medverkat så mycket för feedbacken!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...