Jump to content
Annons

Eventuellt sälja UAD-1 ?


KillwithSkill

Recommended Posts

Ja, jag har tre stycken UAD-1 PCI.

Min G5 är död och en ny mac pro är på gång. Och i dom så är det ju PCI-E. Måste ju köpa nya kort. Dessutom så har ju UAD-2 kommit. Har ju inget val än att sälja dom. Och vad kan dom vara värda? 1000:- styck? 🙂

Kränger dom som Projekt pack, dvs inga extra pluggar.

Eller ska man ha kvar dom? Har ju iofs en sunkig PC ståendes här med gamla PCI-slotar. Men så gör ju inga projekt i PC mer än lek å spel å surf typ. Eller hur skulle ni göra? Rama in dom och hänga på väggen? ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag gav 1300 för mitt UAD-1!

Men det var dessutom PCI-e.

Någonstans där hamnar nog priserna.

Blir lite som när den nya PODen kom.

Alla ville sälja sina gamla XT och försökte få ut så mycket det gick.

En kamrat köpte nyligen en böna med tre modelpacks för 1200:-!!!!!!

Sälj dom så fort du kan eller gör en extern NOD där du har processorkraft bara.

Peace!

/Cruncha'

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, jag har tre stycken UAD-1 PCI.

Min G5 är död och en ny mac pro är på gång. Och i dom så är det ju PCI-E. Måste ju köpa nya kort. Dessutom så har ju UAD-2 kommit. Har ju inget val än att sälja dom. Och vad kan dom vara värda? 1000:- styck? 😄

Kränger dom som Projekt pack, dvs inga extra pluggar.

Eller ska man ha kvar dom? Har ju iofs en sunkig PC ståendes här med gamla PCI-slotar. Men så gör ju inga projekt i PC mer än lek å spel å surf typ. Eller hur skulle ni göra? Rama in dom och hänga på väggen? 😄

Sålde just två stycken för 1500 kr styck och fick många svar på annonsen. Så prova där nånstans. För den som har många PCI-platser i datorn är det ju ett gyllene tillfälle att fynda UAD1-kort just nu...

/Dex.

Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)

Jag har fått för mig att du inte är så intresserad av tomteverkstad 😲 men jag undrar om jag inte såg nånstans att dom funkar i en sån så du kanske kan trycka i dom i din PC ja osv. Det blir ju iofs lite bökigt att mecka ihop det med mac pron.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...