Jump to content
Annons

Bästa medlemmarna!


djstyler

Recommended Posts

Annons
  • Svar 74
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Populära dagar

Postat mest i detta ämne

Jag vill nominera tbruce.
Föklara också varför du vill hylla medlemmen/arna!!!!!!!!!!! 😱

☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

supra666.png

Hur går man vidare därifrån? Vad blir ditt 667:e inlägg?

Utöver redan nämnda vill jag slå ett slag för Olsberg - en ovanligt lyhörd forumführer, Bo Hansén - riktig expertis inom områden som mikrofoner, ljudbord etc, Elof - som generöst delar med sig av sina inspelningserfarenheter, Sounden med flera DIY-byggare - som visar att det kanske inte är rocket science att bygga en kompressor trots allt, Lundin - som engagerar sig i diskussioner på alla nivåer med stort tålamod, VacUm - många intressanta inlägg i allt från arrangemang till osx86, laxlaxlax - vet inte vad det är med karln, blir hungrig så fort stjärtfenan sticker fram.

Fyll på med fler!!

Edit: Glömde en bokstav

Redigerat av joachime
Link to comment
Dela på andra sajter

:

...men det är ju också en viss charm i det, som påminner oss alla om hur olika individer är - så det är egentligen bara positivt att lite av folks personlighet också sticker igenom i inläggen.

och tänk, trots allt är det ändå riktiga människor som sitter bakom tangentborden i slutändan (förutom Olsberg som visat sig vara en bot.)

va?!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

:

...men det är ju också en viss charm i det, som påminner oss alla om hur olika individer är - så det är egentligen bara positivt att lite av folks personlighet också sticker igenom i inläggen.

och tänk, trots allt är det ändå riktiga människor som sitter bakom tangentborden i slutändan (förutom Olsberg som visat sig vara en bot.)

va?!!!

Jag känner en bot, han heter Olsberg, Olsberg heter haaaaaan...

För övrigt vill jag nominera Cubase-geniet Majken. Även om han tyvärr inte synts till så mycket på senaste tiden...

Link to comment
Dela på andra sajter

:

...men det är ju också en viss charm i det, som påminner oss alla om hur olika individer är - så det är egentligen bara positivt att lite av folks personlighet också sticker igenom i inläggen.

och tänk, trots allt är det ändå riktiga människor som sitter bakom tangentborden i slutändan (förutom Olsberg som visat sig vara en bot.)

va?!!!

Visste du inte om det?

Olsberg är en humanized bot

Link to comment
Dela på andra sajter

:

...men det är ju också en viss charm i det, som påminner oss alla om hur olika individer är - så det är egentligen bara positivt att lite av folks personlighet också sticker igenom i inläggen.

och tänk, trots allt är det ändå riktiga människor som sitter bakom tangentborden i slutändan (förutom Olsberg som visat sig vara en bot.)

va?!!!

För övrigt vill jag nominera Cubase-geniet Majken. Även om han tyvärr inte synts till så mycket på senaste tiden...

Ja, just det majken med sin cubasesida 😱☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Förutom + 1 till många nämnda så skulle jag vilja lyfta fram Gizmosis..Anders är väldigt hjälpsam och duktig, men har framförallt också en nyfikenhet över sin egen och andras utveckling som smittar av sig 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

:

...men det är ju också en viss charm i det, som påminner oss alla om hur olika individer är - så det är egentligen bara positivt att lite av folks personlighet också sticker igenom i inläggen.

och tänk, trots allt är det ändå riktiga människor som sitter bakom skäggen i slutändan (förutom Olsberg som visat sig vara en bot.)

var bara tvungen att rätta till ovanstående mening efter skägg tycks vara ett måste!

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
:

...men det är ju också en viss charm i det, som påminner oss alla om hur olika individer är - så det är egentligen bara positivt att lite av folks personlighet också sticker igenom i inläggen.

och tänk, trots allt är det ändå riktiga människor som sitter bakom skäggen i slutändan (förutom Olsberg som visat sig vara en bot.)

var bara tvungen att rätta till ovanstående mening efter skägg tycks vara ett måste!

Men hår på ryggen går bort... Där går gränsen... 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

:

...men det är ju också en viss charm i det, som påminner oss alla om hur olika individer är - så det är egentligen bara positivt att lite av folks personlighet också sticker igenom i inläggen.

och tänk, trots allt är det ändå riktiga människor som sitter bakom skäggen i slutändan (förutom Olsberg som visat sig vara en bot.)

var bara tvungen att rätta till ovanstående mening efter skägg tycks vara ett måste!

Men hår på ryggen går bort... Där går gränsen... 😆

app app app!

Tänk vad många hårryggar du gör ledsna nu 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
:

...men det är ju också en viss charm i det, som påminner oss alla om hur olika individer är - så det är egentligen bara positivt att lite av folks personlighet också sticker igenom i inläggen.

och tänk, trots allt är det ändå riktiga människor som sitter bakom skäggen i slutändan (förutom Olsberg som visat sig vara en bot.)

var bara tvungen att rätta till ovanstående mening efter skägg tycks vara ett måste!

Men hår på ryggen går bort... Där går gränsen... 😆

app app app!

Tänk vad många hårryggar du gör ledsna nu 😉

mm dom får det jobbigt nu... Jag får väl dra ett strå till stacken (Marshall-stack)... eller från ryggen... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

:

...men det är ju också en viss charm i det, som påminner oss alla om hur olika individer är - så det är egentligen bara positivt att lite av folks personlighet också sticker igenom i inläggen.

och tänk, trots allt är det ändå riktiga människor som sitter bakom skäggen i slutändan (förutom Olsberg som visat sig vara en bot.)

var bara tvungen att rätta till ovanstående mening efter skägg tycks vara ett måste!

Men hår på ryggen går bort... Där går gränsen... 😆

men om man som jag inte riktigt vet vart man ska sluta använda shampoo och börja använda tvål då!?

Redigerat av IDF
Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
:

...men det är ju också en viss charm i det, som påminner oss alla om hur olika individer är - så det är egentligen bara positivt att lite av folks personlighet också sticker igenom i inläggen.

och tänk, trots allt är det ändå riktiga människor som sitter bakom skäggen i slutändan (förutom Olsberg som visat sig vara en bot.)

var bara tvungen att rätta till ovanstående mening efter skägg tycks vara ett måste!

Men hår på ryggen går bort... Där går gränsen... 😆

men om man som jag inte riktigt vet vart man ska sluta använda shampoo och börja använda tvål då!?

Men om du är så hårig så är mitt råd att du kör schampo ända ner till rektum. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Kanske låter lite egoistiskt, men borde inte jag också vara med på denna lista?

Jag ''regerar'' på Trumforumet... Typ. staffonlyah1.th.jpg

Är du "mammas pojke"? 😆

Vad fult gjort att tigga credits! Det var lågt....

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske låter lite egoistiskt, men borde inte jag också vara med på denna lista?

Jag ''regerar'' på Trumforumet... Typ. staffonlyah1.th.jpg

Annars är det ju Demonproducenten som jag skulle vilja ge en röst...

bara för att man postar mycket innebär det inte att man ska få hyllningar för det.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

kyaal för han är en rackare på musik.

Överlägsen vinnare av DiscoStudiofestivalen.

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

Förutom + 1 till många nämnda så skulle jag vilja lyfta fram Gizmosis..Anders är väldigt hjälpsam och duktig, men har framförallt också en nyfikenhet över sin egen och andras utveckling som smittar av sig 😆

Jag kan bara tacka och buga för de vänliga orden 😉

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Förutom Nattvaktaren, vars skrivläder jag ger sken av inte biter på mig, men vars inlägg jag i smyg läser och "lär" av, så måste jag nämna en person: chrisB! Det som den här snubben inte kan om t.ex. harmonilära kan man lugnt skita i!

EDIT: Helvete, jag glömde! My homeboy, Claes, givetvis!

Redigerat av Valle
Link to comment
Dela på andra sajter

Japp, glömde som sagt några:

Violiner och Trombonisten, Die Hard - Väldigt kunniga och hjälpande. Edit: Glömde Assar och DrLooop

IDF - Kungen av meckande. 😉

Gizmosiz - Kunnig och ödmjuk om han har fel.

Demoproducenten, lite vass ibland, men dock kunnig och hjälpsam.

@Staffonly - Fattar inte ditt inlägg.. 😆

Mvh

Memphis

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

maart (oregistrerad)

jag skulle nämna Claes, Trumbonisten, Gizmosis och Gilbert som bidragit med mycket hjälp + IDF för att han är så grymt skön

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Mmm, den här tråden utvecklar sig fint. fram med popcorn... fast den här gången är det i en positiv anda, alla kramas 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmm, den här tråden utvecklar sig fint. fram med popcorn... fast den här gången är det i en positiv anda, alla kramas 😉

Håller med, men... det är ungefär samma namn hela tiden!

Vilket är kul för dom som blir nämnda! Så alla som blivit hyllade här, ta åt er alla ära och fortsätt. För utan er hade inte forumet vart som det är!!! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag nominerar Elof och tBruce, bland annat för att de är roliga killar på riktigt också.

Sen skulle jag vilja minus-nominera alla som ger tips och råd om prylar de aldrig ens testat.

Redigerat av Emil
Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)

Nattvaktaren och Demonproducenten ni skojar väl 😆 ? Jag personligen har inget emot dom men deras kommentarer blir liiiite väl spydiga och vassa ibland, social kompetens och impulskontroll i nivå med min egen 😉 . Fick iofs. en ganska ok kommentar på en av mina låtar av DP så han kan allt om han vill. Kunniga ja helt säkert om det är det vi menar med bästa medlemmarna.

Min egen favvo slinker in då och då, jag har dessvärre glömt hans nick men han jobbar i branschen och är duktig påt och trevlig. Utöver det så har jag fått hjälp av bland annat Claes och Linus för att nämna ett par kunskapsklippor.

Vill oxå passa på att slå ett slag för alla som ställer upp när man är på väg över till Mac (hmm skulle varit ett hjärta här men har aldrig tagit reda på hur man gör), och även kicka på alla som per automatik trodde att det var frågan om pirat när man som nybörjare ställde frågor om PC Logic.

I övrigt är ni ganska grejt alla här puss och kram

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmm, den här tråden utvecklar sig fint. fram med popcorn... fast den här gången är det i en positiv anda, alla kramas 😉

Håller med, men... det är ungefär samma namn hela tiden!

Vilket är kul för dom som blir nämnda! Så alla som blivit hyllade här, ta åt er alla ära och fortsätt. För utan er hade inte forumet vart som det är!!! 😆

Forumet hade inte blivit som det är om inte alla andra också fanns här - för vem skulle komma på tanken att förklara en massa prylar om ingen ställde frågorna...? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...