Jump to content
Annons

Rhino Bucket


Riffraff

Recommended Posts

Vill bara tipsa om ett band som heter Rhino Bucket. De har funnits sen 1990 om jag minns rätt, och släppt 6 album. Ändå har jag lyckats missa dem totalt. Men det finns säkert några andra som känner till detta band.

Det ligger ingen tvivlan i vart dom fått sitt sound ifrån. Det låter så AC/DC så det är läskigt.

Så får er som är i väntans tider på AC/DC's nya album, har ni här lite musik att fördriva tiden med ☺️

Rhino Bucket

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
DieHard (oregistrerad)
Vill bara tipsa om ett band som heter Rhino Bucket. De har funnits sen 1990 om jag minns rätt, och släppt 6 album. Ändå har jag lyckats missa dem totalt. Men det finns säkert några andra som känner till detta band.

Det ligger ingen tvivlan i vart dom fått sitt sound ifrån. Det låter så AC/DC så det är läskigt.

Så får er som är i väntans tider på AC/DC's nya album, har ni här lite musik att fördriva tiden med 😉

Rhino Bucket

Tack för tipeset men jag nöjer mig inte med dålig kopia framför orginalet. Då väntar jag hellre 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

du känner väl redan till Rose tattoo som har en del låtar i ac/dc Klass.

Rose tatoo: rock´n´roll outlaw video från -78

Nice boys (dont play rock´n´roll)

rose tattoo:Remedy

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...