Jump to content
Annons

Hipp Hurra...


Lilleman

Recommended Posts

Sanslöst, jag blev veteran och har tillbringat alldeles för mycket tid på forumet... 🙂

Dom flesta inlägg är nog gjorda på det tidigare forumet, men man ligger ju lite efter Claes än...

3 500 inlägg efter eller ... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

grattis.. själv är man uppe i... 4762 inlägg.. 😄

mkt tid har man slösat bort.. 🙂

Redigerat av IDF
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl inte slöseri när man läser om något som man gillar att hålla på med... tycker jag. 🙂 Grattis till de 1000:e. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Grattis eller vad man ska säga 😄

Man undrar ju ibland om man har någon fritid iöht? 😆

Säjer mannen som gav mej det första kloka köptipset på forumet... ☺️😉😄

Precis, men jag har dragit ner rätt mycket på forumtiden, läser ganska få trådar (tycker standarden på trådarna har gått ner... 😐 )

grattis.. själv är man uppe i... 4762 inlägg..

mkt tid har man slösat bort..

Ja, va ska man säja... Där är jag ju inte... Nästa nivå är väl 1500...

Fru och 2 barn tar ju sin tid... :rolleyes:

Det är väl inte slöseri när man läser om något som man gillar att hålla på med... tycker jag. Grattis till de 1000:e.

Tack, nej det är så sant... Faktum är att man läst mycket bra och kul på forumet genom åren... Jag tänker inte minst på den gode Florian och hans absorbenter... Absorbenttråden Det är nog den mest sanslösa tråden jag kommer ihåg sen jag började...

Men också mycket bra ideer och konstruktiva tips & lösningar... Det gäller att lära sej att läsa forumet, det är nog svårt för en del "nya" medlemmar...

:rolleyes:

Hej hopp på er...!

Redigerat av Lilleman
Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis eller vad man ska säga ☺️

Man undrar ju ibland om man har någon fritid iöht? :rolleyes:

Säjer mannen som gav mej det första kloka köptipset på forumet... 😐😆😄

Precis, men jag har dragit ner rätt mycket på forumtiden, läser ganska få trådar (tycker standarden på trådarna har gått ner... :rolleyes: )

Jasså? vilken ära. Vad var det för nåt jag tipsade om? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis eller vad man ska säga 😉

Man undrar ju ibland om man har någon fritid iöht? :rolleyes:

Säjer mannen som gav mej det första kloka köptipset på forumet... 😐😆😄

Precis, men jag har dragit ner rätt mycket på forumtiden, läser ganska få trådar (tycker standarden på trådarna har gått ner... :rolleyes: )

Jasså? vilken ära. Vad var det för nåt jag tipsade om? 😄

Nja, om jag inte minns fel så var det om ett Mixerbord och Motu 24 O/I (som jag senare köpte till Neotek bordet)

Jag upptäckte att vi var Soundtracs freaks båda två...

Men det har ju runnit en del vatten under broarna sen dess... ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)

Grattis då. Har själv en bra bit till mitt tusende inlägg men i om med den här har jag kommit ett steg närmare 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Sanslöst, jag blev veteran och har tillbringat alldeles för mycket tid på forumet... 😏

Dom flesta inlägg är nog gjorda på det tidigare forumet, men man ligger ju lite efter Claes än...

3 500 inlägg efter eller ... ☺️

Tillbringat för mycket tid på forumet? Är det verkligen möjligt att spendera "för mycket tid" på sådant som man tycker är kul - som nördiga diskussioner om petitesser, eller ta del av om viktig info om detaljer kring världens roligaste hobby?

Om sisådär 9300 inlägg till så är du i kapp mig - men det går fort om man väl kommer igång... nja, fort och fort, men ändå. 😑

Grattis i alla fall! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Men det har ju runnit en del vatten under broarna sen dess... 😛

Ja just det precis, vatten inget annat 😉

Nja, e du din vana trogen så super du ju bort gitarren med jämna mellanrum och anmäler den stulen... 😆

Jag kommer ihåg en sådan tråd... "- Min Takamine är stulen" sen låg den kvar på sista giget... En stjärna i dagboken hos en riktig rocker... 😄

Grattis då. Har själv en bra bit till mitt tusende inlägg men i om med den här har jag kommit ett steg närmare

Absolut... 😉

Congrats

Trots att jag varit medlem så länge så har jag inte varit särskilt aktiv

Men, det är väl inte försent än?

Tack, tack... 😄

Tillbringat för mycket tid på forumet? Är det verkligen möjligt att spendera "för mycket tid" på sådant som man tycker är kul - som nördiga diskussioner om petitesser, eller ta del av om viktig info om detaljer kring världens roligaste hobby?

Om sisådär 9300 inlägg till så är du i kapp mig - men det går fort om man väl kommer igång... nja, fort och fort, men ändå.

Grattis i alla fall!

Sanslöst, jag trodde jag tog i med 4 500...

Nej du har allt rätt, har man ett intresse ska man lägga lite tid på det och inte göra det halvhjärtat...

Det finns otroligt mycket bra att läsa på forumet om man vet vad/vem man ska läsa i vilka frågor... :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...