Jump to content
Annons

Liquid Channel


Dexter

Recommended Posts

Hej hej,

jag har trillat över ett bra tillfälle att köpa en Focusrite Liquid Channel till kanonpris (12.000 kr sprillans ny) - men för att ha råd måste jag sälja min Universal Audio LA-610. Någon som har jobbat med Liquid Channel som kan ge mig lite kloka åsikter.

/Dex.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej hej,

jag har trillat över ett bra tillfälle att köpa en Focusrite Liquid Channel till kanonpris (12.000 kr sprillans ny) - men för att ha råd måste jag sälja min Universal Audio LA-610. Någon som har jobbat med Liquid Channel som kan ge mig lite kloka åsikter.

/Dex.

Don't do it 😄

Behåll LA-610'an och köp en LiquidMix16 istället, det är väl samma emuleringar till ett betydligt lägre pris 😄.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej hej,

jag har trillat över ett bra tillfälle att köpa en Focusrite Liquid Channel till kanonpris (12.000 kr sprillans ny) - men för att ha råd måste jag sälja min Universal Audio LA-610. Någon som har jobbat med Liquid Channel som kan ge mig lite kloka åsikter.

/Dex.

Inte för att jag tvivlar på att Liquid Channel är en bra produkt, men jag hade nog tänkt mig för innan jag bytt ut "riktigt" hårdvara mot emuleringar. Äger själv en liquid mix och hur mycket jag än gillar den så hade jag inte bytt ut den mot min äkta 1176 el. La2a.

/Chris

Link to comment
Dela på andra sajter

Elof (oregistrerad)
Hej hej,

jag har trillat över ett bra tillfälle att köpa en Focusrite Liquid Channel till kanonpris (12.000 kr sprillans ny) - men för att ha råd måste jag sälja min Universal Audio LA-610. Någon som har jobbat med Liquid Channel som kan ge mig lite kloka åsikter.

/Dex.

Behåll LA610an. Jag sålde min och ångrar det lite. Det är mycket roligare att ratta riktiga grejjer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej hej,

jag har trillat över ett bra tillfälle att köpa en Focusrite Liquid Channel till kanonpris (12.000 kr sprillans ny) - men för att ha råd måste jag sälja min Universal Audio LA-610. Någon som har jobbat med Liquid Channel som kan ge mig lite kloka åsikter.

/Dex.

Behåll LA610an. Jag sålde min och ångrar det lite. Det är mycket roligare att ratta riktiga grejjer.

Jag behåller La-610:an och struntar i Liquid Channeln. Känns som ett riktigt beslut.

Tack för stöd! 😮

/Dex.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...