Jump to content
Annons

Tag funktion


Nyrve

Recommended Posts

Hej, jag tycker att det skulle finnas en mer "avancerad" sök funktion. Alltså att man kan skriva in tags när man startar en tråd så det blir lättare att hitta det man söker...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Magnus Mollin (oregistrerad)

Det finns redan: länk. 😄

Klicka bara på "Hjälp för avancerad sökning" så står allting där inne som du kan använda dig utav.

Redigerat av Magnus Mollin
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Om jag tolkar saken rätt så är det en liten annorlunda funktion som Nyrve efterlyser. Jag har efterlyst just en sådan funktion av tillverkaren, där man som skribent själv får skriva in nyckelord som

1. underlättar för andra att hitta rätt tråd när de söker

2. möjliggör att visa relaterade trådar till den man just läser i

Jag förväntar mig inte att detta kommer införas på kort sikt, men svaret har i alla fall inte varit negativt från tillverkaren.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag tolkar saken rätt så är det en liten annorlunda funktion som Nyrve efterlyser. Jag har efterlyst just en sådan funktion av tillverkaren, där man som skribent själv får skriva in nyckelord som

1. underlättar för andra att hitta rätt tråd när de söker

2. möjliggör att visa relaterade trådar till den man just läser i

Jag förväntar mig inte att detta kommer införas på kort sikt, men svaret har i alla fall inte varit negativt från tillverkaren.

precis så jag menar. lite lättare för folk att inte skriva flera trådar om samma sak då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...