Jump to content
Annons

SLC - Subtragdoo 001


SLC-trax

Betyg  

5 röster

  1. 1. Betyg

    • 1
      0
    • 2
      1
    • 3
      3
    • 4
      0
    • 5
      0


Recommended Posts

LÅTNAMN: Subtragdoo 001

ARTIST/GRUPP: SLC

GENRE: Progressive trance

LÅTLÄNGD: 7:37

KOMPOSITÖR: Ola Lindfeldt

PRODUCENT: Ola Lindfeldt

INSPELNINGSÅR: 2001

FORMAT: MP3

STORLEK: 7 MB

STATUS: Färdig demo

LÅTLÄNK: SLC-Subtragdoo_001.mp3

Jag är ny på detta forum och vill på detta sätt presentera vad jag pysslar med.

Jag är en glad amatör som använder Reason. Ni som e "studiorävar" hör väl detta så fort ni trycker på Play samtidigt sm ni drabbas av sura uppstötningar...? 😎

Låten är inte ny precis: från 2001. Men jag valde den eftersom den är min egna favorit. Enformig? Mmm..Det ska vara så, om du aldrig har lyssnat på proggtrance förut så kanske inte detta är rätt för dig.. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Satt precis och skummade Sub 6 och Buttersonic , så du får stå ut med en orättvis jämförelse. 😎

Tycker kanske att det inte händer tillräckligt mycket för att hålla intresset uppe.

Krävs en mer spännande ljudbild för att fånga iallafall mig med monotoni.

Sen undrar jag om du inte glömt diskanten alldeles?

..och slutligen:

Välkommen hit! 🙂

edit: 3/5. Många trancetyper gillar andra program bättre än Reason förresten. Du har testat annat också antar jag?

Redigerat av Dumb Dan
Link to comment
Dela på andra sajter

Ta mig tusan...det här var skönt!

Monotonin gillar jag, men kanske inte är det bästa när man sitter vid datorn. Jag får bränna ut det och ha när jag sitter och målar, då är sånt här perfekt för att skapa rätt stämning.

Men jag håller verkligen med Dumb Dan angående diskanten... Finns det ingen trevlig sågtand du kan lägga in där? 😎

EDIT: Glömde det viktigaste.... Välkommen!

Redigerat av insolitus
Link to comment
Dela på andra sajter