Jump to content
Annons

Apogee duet


guranisten

Recommended Posts

Annons

Macbook pro har mig veterligt fortfarande TI (om dom inte bytt nyligen). iMac har dock Agere. Om Duet funkar 100% med Agere vet jag inte. Den fungerar men jag vet inte om man kan ställa lägre buffersize med TI jämfört med Agere. Någon som provat?

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Vad jag hört på Gearslutz ska den funka precis lika bra oavsett chipset. Hittar inte nån källa för tillfället dock.

Låter bra!! Tycker det är märkligt att inte Apple går ut med nån information om agere problematiken. I alla fall att dom vet om det och att det jobbas på det. Är nog en hel del som känner sig lurade 🙂

Usch vad jag tycker det är svårt att bestämma sig vad man ska köpa för Mac, nu har jag börjat snegla på en iMac i stället för en Macbook pro men då förlorar man ju det "bärbara". iMac är väl bättre prestanda i förhållande till pris jämfört med pro`n. Samtidigt kanske en iMac inte är så jobbig att släpa ner till replokalen i fall man vill göra lite bättre gitarrpålägg och sång.

Det är ett jäkla velande fram å tillbaka 🙂

Redigerat av guranisten
Link to comment
Dela på andra sajter

Jo jag såg att Apogee verkar fungera bättre än tex RME. Jag har också hört att många användare som köpt den nya MacBook PRO har sagt att den har Ti chipset men jag skulle vilja att Apple eller någon tillförlitlig källa kunde bekräfta detta!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...