Jump to content
Annons

Daddy goes to work beist här.


divstah

Betyg ?  

4 röster

  1. 1. Betyg ?

    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      2
    • 5
      1


Recommended Posts

Hejsan hoppsan fallerallera.

Ny användare, börjar med ett låtinlägg, lättast att börja på det sättet så alla får sig en uppfattning utifrån sin musik.

Följade är en smågammal låt, som typ gjordes 2002 och fixades i 2003/2004 lite ungefär, mest småändringar som reverb i cubase etc. Skrev kontrakt på låten tillsammas med mork & mindy låten för att vara med på en artsy dartsy dvd skiva med massa undervattensfilm coverage från korallerev och stuf utanför australien.. vid 2003, det blev nästan av men sen så bröt snubben som editare och som jag fick kontakt med från futureproducers och som ville ha med min låt och filmaren. ungefär.

Nu för tiden gör jag mest house och progressive stuff, men tänkte se om mina idm alster duger för något mer.. avgör själva jao!

* LÅTNAMN: Silkswitch (original bspears mix)

* ARTIST/GRUPP: Daddy Goes to Work

* GENRE: Idm/breaks

* LÅTLÄNGD: 08:05

* KOMPOSITÖR: Marcus Constein

* PRODUCENT: Marcus Constein

* EV. MEDVERKANDE:

* INSPELNINGSÅR: 2003

* FORMAT: Mp3, Rlame codec, 160 kbs.

* STORLEK: 9.46 mb

* STATUS: färdig demo, mastrad.

* LÅTLÄNK: http://pretto.lyx.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Låter riktigt riktigt snyggt. Lite jobbig inledning. Visa av percussionsyntljuden är lite väl vassa i min medhörning. De skär lite i öronen + att det är lite otydlig bas här och där.

Mycket proffsigt överlag. Man får verkligen en marin feeling (det var kanske bara för att du sade det)

Lyssnade på Mork och Mindy också.

skall bli kul att höra din alster framöver. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

techn fetifan, men det är lite av det iofs.. kanske..

låter det bara snyggt eller bra ochså ? haha..

sidan är nere då och då pga webhosten som är lite, ostabil ? japp. men det brukar fungera..

tackar iaf.. får se om jag mixar om den, egghuvud vad har du för monitorer och dylikt när du lyssnar ? skulle vara skoj att veta för på mina tannoys är det inte alls särskilt skarpt, eller skoom bas för den delen 😄

cherrio!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...