Jump to content
Annons

Megadeth


android

Recommended Posts

Lyssnade på p3 på vägen hem från jobbet ikväll, och det var en intervju med Dave Mustaine(?) från Megadeth... Det var bland det mest bizarra jag hört på länge, för Megadeth är ju i mina öron rätt så grym och hård hårdrock, och där sitter en liten mysfarbror och pratar...!! 😳 Han verkade ungefär hur snäll och gosig som helst, lite grann som Björne...

Kändes lite som om Magnus och Brasse skulle ha hållt på med döskallar och eld istället för rosa elefanter... Ööhh, eller det kanske var en knasig liknelse? Borde nog gå och fixa lite mat istället... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hehe...udden går ur alla...det kommer med åldern. Begreppet "mysfarbror" innefattar säkert även Ozzy och Alice Cooper, personligheter som chockerat, utvecklat och verkat stilbildande inom rocken. Idag myser de framför brasan i filttofflor, lusekofta och glasögon när ingen ser.... :rolleyes:

Redigerat av slaptap
Link to comment
Dela på andra sajter

Eller Uggla! Snubben som sjunger "du ska spela mera risigt" och "där står en dörrslusk och snackar om leg" sitter idag i morgonrock och skriver kupletter med Povel Ramel och lirar tennis med SpyBar-Fadde (när han inte glor på sig själv eller Gulfkriget på teve....)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaaaa, men Ozzy har iallafall lite whiskyröst om jag inte minns fel från den där MTV-såpan.

Det va INTE en whiskeyröst! Sådär låter man av för mycket knarkande under en lååång period. Gissa varför han sluddrar så mycket när han pratar 🙁 det är något vajsing med kontakten mellan huvudet och munnen 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Dave Mustaine? Mysfarbror?

Han måste ha varit hög eller nåt under den intervjun, karln är ju känd för sina hatiska uttalanden och för att idiotförklara reportrar.

Ta en titt i senaste Sweden Rock Magazine så förstår du vad jag menar...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hårdrockare är alltid snälla farbröder. Aggresiviteten tar de ut i musiken 😉

Inte Mustaine.... verkligen ingen mysfarbror...

Killen har haft listor numrerade 1-10 på väggen bakom sig när han intervjuas, så när reporten ställer en fråga om tex. medlemsbyten i Megadeth kan Dave säga nummer 3 och pekar på listan bakom sig...

reportern tittar naturligtvis snällt på listan och letar reda på nummer 3 där det står:

Sluta ställa dumma skitfrågor som jag redan besvarat i tidigare intervjuer idiotdjävel!

Mysfarbror?.... Knappast.

Link to comment
Dela på andra sajter

Killen har haft listor numrerade 1-10 på väggen bakom sig när han intervjuas, så när reporten ställer en fråga om tex. medlemsbyten i Megadeth kan Dave säga nummer 3 och pekar på listan bakom sig...

reportern tittar naturligtvis snällt på listan och letar reda på nummer 3 där det står:

Sluta ställa dumma skitfrågor som jag redan besvarat i tidigare intervjuer idiotdjävel!

Mysfarbror?.... Knappast.

😉😆

"Coolt"...

Han måste haft en bra/dålig dag när han gjorde den här intervjun då...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...