Jump to content
Annons

Nu försvinner jag till Grekland!


Union

Recommended Posts

Jag tänkte bara lite kort skriva om att jag drar iväg till grekland nu, så ifall någon PM:ar mig eller liknande så kan jag inte svara. Jag blir borta i två år och kommer inte att kunna kolla på forumet under tiden.

Jag ville mest bara tacka alla här som hjälpt mig direkt eller indirekt genom sina inlägg. Jag har lärt mig mycket och känner mig tacksam för den tid jag spenderat här. Om forumet finns kvar om två år när jag kommer hem igen så kommer jag att återuppta aktiviteten här, utan tvekan. 🙂

Om ni undrar varför jag drar och inte är så införstådda så kan ni läsa det i den här tråden: https://www.studio.se/index.php?showtopic=48627 Tråden handlar egentligen inte om det, men vi kom av oss lite. 😉

Det här forumet hjälper folk att bli bättre musiker, och det är stort! Tack igen för allt!

Mvh,

Emanuel Palm

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag tänkte bara lite kort skriva om att jag drar iväg till grekland nu, så ifall någon PM:ar mig eller liknande så kan jag inte svara. Jag blir borta i två år och kommer inte att kunna kolla på forumet under tiden.

Jag ville mest bara tacka alla här som hjälpt mig direkt eller indirekt genom sina inlägg. Jag har lärt mig mycket och känner mig tacksam för den tid jag spenderat här. Om forumet finns kvar om två år när jag kommer hem igen så kommer jag att återuppta aktiviteten här, utan tvekan. 🙂

Om ni undrar varför jag drar och inte är så införstådda så kan ni läsa det i den här tråden: https://www.studio.se/index.php?showtopic=48627 Tråden handlar egentligen inte om det, men vi kom av oss lite. 😉

Det här forumet hjälper folk att bli bättre musiker, och det är stort! Tack igen för allt!

Mvh,

Emanuel Palm

Lycka till 🙂 Förstod dock inte hur det blir svårt att svara på pm samtidigt som du uppmanar att kolla in din kommande blogg?

Link to comment
Dela på andra sajter

Mollin (oregistrerad)
Jag tänkte bara lite kort skriva om att jag drar iväg till grekland nu, så ifall någon PM:ar mig eller liknande så kan jag inte svara. Jag blir borta i två år och kommer inte att kunna kolla på forumet under tiden.

Jag ville mest bara tacka alla här som hjälpt mig direkt eller indirekt genom sina inlägg. Jag har lärt mig mycket och känner mig tacksam för den tid jag spenderat här. Om forumet finns kvar om två år när jag kommer hem igen så kommer jag att återuppta aktiviteten här, utan tvekan. 🙂

Om ni undrar varför jag drar och inte är så införstådda så kan ni läsa det i den här tråden: https://www.studio.se/index.php?showtopic=48627 Tråden handlar egentligen inte om det, men vi kom av oss lite. 😉

Det här forumet hjälper folk att bli bättre musiker, och det är stort! Tack igen för allt!

Mvh,

Emanuel Palm

Jag hoppas du får det bra där! 🙂 hörs när du kommer hem igen 🙂😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...