Jump to content
Annons

Rösta i studiofestivalen 19


Uozon

Recommended Posts

Annons

jag ger 10 poäng till låt nr 1.

den tilltalade mig mest musikaliskt, trevligt med munspel det hör man aldeles för sällan nu förtiden.

när ni röstat här kan ni kolla upp punkfestivalen fast då har ni 24 låtar att välja på från 60 och 70-tals punk/rock till skapunk och Teddybears liknade låtar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ju synd att det bara blev två tävlande.

Bidrag 1 får 3 poäng.

Det var nästan bara Virtual Guitarrist Electric Edition här. Nästan ingen energi har lagts ned på låten. Men jag deltar ju inte alls, så du får 3 poäng av mig.

Bidrag 2 får 7 poäng.

Låten får mig att rysa. Stadshotellet i Surte. Allmän dans en onsdag kväll. Underfundig text och lite meck och en del kärlek kanske. Ett bättre alternativ.

Tack och hej från Lund

Link to comment
Dela på andra sajter

Med den första låten ser man landsvägen framför sig och det var skönt med munspel

o lite halvslappt monotont malande, påminner om någor eget tidigt portaalster 🙂

Inte helt självklart men ger ändå 10 poängaren till låt nummer 2, dels för att den som sagt

gjorde att man fick lite rysningar samt att det var svensk text.

Bra jobbat båda, synd på bara 2 bidrag, jag var lätt på gång kom ingenstans på text/tema,

så jag försöker på nästa festival samt njuter av en jumboplacering i konkurerrande

punkfestivalen 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...