Jump to content
Annons

10 år i Malmö


Danny Cort (oregistrerad)

  

18 röster

  1. 1. 10 år i Malmö

    • ja
      11
    • nej
      3
    • kanske
      1


Recommended Posts

Annons
  • Svar 75
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Jag råkar veta att medans vi sitter här och orerar om Dannys språkbruk så producerar han själv i detta nu en sångmacka till en låt,

en låt beställd av skivbolaget han just signat ett fetekontrakt med. 🙂

Sorry, kunde inte låta bli.... 😉

Rätta mig gärna om jag har fel Danny.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, jag har väl misstolkat då. När jag läser igenom det här så läser jag dina inlägg som.

1.) "Varför frågar du oss då..." irriterad över has stora ego snarare än en riktig fråga.

2.) "Men sluta kom hem småpackad... " irriterad över hans dryga sätt trots att du e lika dryg som du visar i nästa inlägg.

3.) "Ja, kärlek till alla! Att skratta är bra för själen! Skit i allting! Spring naken på gatorna..." dryg och ironisk...

Jeje så tänker jag men jag antar att jag är korkad och har missförstått allt?

1) Ja, lite irriterad över hans ego och tänkte spontant i huvudet "varför lägger han upp låten om han inte vill ha nå tips alls" så frågade jag.

2) Näe inte irriterad över att han är dryg, frågar snällt om det inte vore bättre att försöka undvika att skriva när man mår dåligt.

3) Njäe.. asså det ni skrev tolkade jag som "Skit i att han är dryg och sur, skratta åt honom istället!". Men efter månaders inlärning att han är sådär på riktigt och menar det han skriver, har jag svårt att bara skratta åt honom och skita i det han skriver.

Jag drog ut på "skit i allt och skratta" och överdrev lite bara.

Men jag är ju lite spydig och dryg ibland, varför skriver du i huvud taget med mig? Inte bättre att skratta åt mig istället? (och springa naken på gatorna och skita i allt...)

edit: menar inte bokstavligen skita i allt medans man springer (t.ex. blomkrukor eller barnvagnar)

Redigerat av unbornichen
Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, jag har väl misstolkat då. När jag läser igenom det här så läser jag dina inlägg som.

1.) "Varför frågar du oss då..." irriterad över has stora ego snarare än en riktig fråga.

2.) "Men sluta kom hem småpackad... " irriterad över hans dryga sätt trots att du e lika dryg som du visar i nästa inlägg.

3.) "Ja, kärlek till alla! Att skratta är bra för själen! Skit i allting! Spring naken på gatorna..." dryg och ironisk...

Jeje så tänker jag men jag antar att jag är korkad och har missförstått allt?

1) Ja, lite irriterad över hans ego och tänkte spontant i huvudet "varför lägger han upp låten om han inte vill ha nå tips alls" så frågade jag.

2) Näe inte irriterad över att han är dryg, frågar snällt om det inte vore bättre att försöka undvika att skriva när man mår dåligt.

3) Njäe.. asså det ni skrev tolkade jag som "Skit i att han är dryg och sur, skratta åt honom istället!". Men efter månaders inlärning att han är sådär på riktigt och menar det han skriver, har jag svårt att bara skratta åt honom och skita i det han skriver.

Jag drog ut på "skit i allt och skratta" och överdrev lite bara.

Men jag är ju lite spydig och dryg ibland, varför skriver du i huvud taget med mig? Inte bättre att skratta åt mig istället? (och springa naken på gatorna och skita i allt...)

edit: menar inte bokstavligen skita i allt medans man springer (t.ex. blomkrukor eller barnvagnar)

Peace?

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Jag råkar veta att medans vi sitter här och orerar om Dannys språkbruk så producerar han själv i detta nu en sångmacka till en låt,

en låt beställd av skivbolaget han just signat ett fetekontrakt med. 😉

Sorry, kunde inte låta bli.... 😆

Rätta mig gärna om jag har fel Danny.

Behövs ingen rättelse.

Jag hoppas att dom flesta fattar att jag inte är dryg på riktigt, men jag gillar att driva med ungdomar & nykomlingar på internetforum som tycker dom har koll på saker & ting ok?

Jag är jätteglad att få feedback på mina låtar & tar till mig av det mesta ni skriver, men inlägg som "det ska vara mera reverb" kan jag inte ta på allvar.

Skrytsnacket är väl en gammal hiphopgrej som sitter kvar sen åren i betongen & ett sätt att driva med mig själv. Som det verkar så förstår nog de flesta att jag har drivit detta så långt så att jag inte kan lägga av.

Men nu ska jag sätta alkolås på datorn.

Tack för uppmärksamheten, lite rörande att det finns en för-Danny & en emot-Danny kampanj.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för uppmärksamheten, lite rörande att det finns en för-Danny & en emot-Danny kampanj.

Kom igen och erkänn nu Danny, den har du skapat själv genom dina multipla alias varav unbornichen och Shadows är några av dem! 😉

Säg förresten till om du hittar alkolås till mobilen som förhindrar pinsamma SMS efter krogen stängt. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Kom igen och erkänn nu Danny, den har du skapat själv genom dina multipla alias varav unbornichen och Shadows är några av dem! 😆

Det har jag inte alls!

multipla

det är det min flickvän brukar snacka om ju.

jag har inte fattat nåt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom igen och erkänn nu Danny, den har du skapat själv genom dina multipla alias varav unbornichen och Shadows är några av dem! 😆

Det har jag inte alls!

multipla

det är det min flickvän brukar snacka om ju.

jag har inte fattat nåt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...