Jump to content
Annons

Umemagnus på tv?


IDF

Recommended Posts

Jag satt häromkvällen och slöglodde på reklamen mellan simpsonsavsnitten på 6:an, och då var det en adressändringreklam, där fel hushåll fått ett brev från kenya om att dom inte ska laga mat med svamparna dom fått med sig. de två i det hushållet påpekar att de inte vart i kenya, och att brevet måste skickats till fel hushåll..

nästa vy är det hushållet där två personer bor som lagat mat och använt svamparna i matlagningen. frun i huset sitter vid bordet och skrattar och framför henne står en välväxt karl med NYCKELHARPA. inte nog med att personen spelar nyckelharpa, han har EXAKT samma kroppsbyggnad som Umemagnus. och likadana glasögon och frisyr. "DET MÅSTE VARA HAN" tänker jag. kan ngn bekräfta eller dementera?

:rolleyes:

Redigerat av IDF
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag satt häromkvällen och slöglodde på reklamen mellan simpsonsavsnitten på 6:an, och då var det en adressändringreklam, där fel hushåll fått ett brev från kenya om att dom inte ska laga mat med svamparna dom fått med sig. de två i det hushållet påpekar att de inte vart i kenya, och att brevet måste skickats till fel hushåll..

nästa vy är det hushållet där två personer bor som lagat mat och använt svamparna i matlagningen. frun i huset sitter vid bordet och skrattar och framför henne står en välväxt karl med NYCKELHARPA. inte nog med att personen spelar nyckelharpa, han har EXAKT samma kroppsbyggnad som Umemagnus. och likadana glasögon och frisyr. "DET MÅSTE VARA HAN" tänker jag. kan ngn dementera eller förneka?

:rolleyes:

Han har pratat på MSN om att han har spelat in en reklamfilm, så det var säkert han 😕🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Dementera eller förneka!? Är inte det i stort sett samma sak? :rolleyes:

Bekräfta eller dementera heter det väl? Ja, ja....vi vet vad du menar i alla fall.....

Hälsningar:

Ludgo-Pelle

jag är sjukt trött, så ja menar självklart bekräfta...

tack.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag satt häromkvällen och slöglodde på reklamen mellan simpsonsavsnitten på 6:an, och då var det en adressändringreklam, där fel hushåll fått ett brev från kenya om att dom inte ska laga mat med svamparna dom fått med sig. de två i det hushållet påpekar att de inte vart i kenya, och att brevet måste skickats till fel hushåll..

nästa vy är det hushållet där två personer bor som lagat mat och använt svamparna i matlagningen. frun i huset sitter vid bordet och skrattar och framför henne står en välväxt karl med NYCKELHARPA. inte nog med att personen spelar nyckelharpa, han har EXAKT samma kroppsbyggnad som Umemagnus. och likadana glasögon och frisyr. "DET MÅSTE VARA HAN" tänker jag. kan ngn dementera eller förneka?

:rolleyes:

Han har pratat på MSN om att han har spelat in en reklamfilm, så det var säkert han 😕🥰

fan va ball!!! då vet vi det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sämsta reklam som nånsin sänts.

Och inte kan han spela heller.

Jag har inte sett den här reklamen (heller) och kommer troligtvis inte göra det heller, men varför en så spydig och kränkande kommentar för i din sista rad?

Till vilken nytta? Ingen alls skulle jag vilja säga oavsett om du tycker att den stämmer eller ej! Den här sortens åsikter går att behålla för sig själv om du anstränger dig lite!

Jag skiter i om du ger mig mothugg nu, men det vore rätt trevligt om vi alla undviker personliga påhopp. Det är inte så svårt.

Hälsningar:

Ludgo-Pelle

Link to comment
Dela på andra sajter

Musik glömde bara smileyn efter uttalandet, så man skall nog inte tag det allvarligt.

Men den som vill veta om han kan spela kan ju alltid googla efter magnus holmström nyckelharpa! Han är urstyv på nycklarna. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Sämsta reklam som nånsin sänts.

Och inte kan han spela heller.

😮 Puss!

nå.. det är alltså herrn i fråga!? 😐

jag letade, men hittade inte reklamen.. vet ngn om den finns på nätet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Sämsta reklam som nånsin sänts.

Och inte kan han spela heller.

Jag har inte sett den här reklamen (heller) och kommer troligtvis inte göra det heller, men varför en så spydig och kränkande kommentar för i din sista rad?

Till vilken nytta? Ingen alls skulle jag vilja säga oavsett om du tycker att den stämmer eller ej! Den här sortens åsikter går att behålla för sig själv om du anstränger dig lite!

Jag skiter i om du ger mig mothugg nu, men det vore rätt trevligt om vi alla undviker personliga påhopp. Det är inte så svårt.

Hälsningar:

Ludgo-Pelle

se reklamen helt enkelt.. du kommer förstå Musik´s inlägg.. 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Sämsta reklam som nånsin sänts.

Och inte kan han spela heller.

Vad gäller uttalande nr 1 så skulle jag vilja be herrn att se några timmar tv-shop och sedan ompröva sitt beslut, alternativt skaffa sej lite humor

Vad gäller uttalande nr 2 så har det kanske slagit herrn att Magnus inte gör sitt allra bästa?

Edit: finns på youtube numera

Redigerat av Ultravåld
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...