Jump to content
Annons

Det är inte lätt i studion


KillwithSkill

Recommended Posts

Annons
Man måste ju vara ultrablondin för att tro att det där är på riktigt.

Ja inte fan är det lätt!

Fast större muppar har råkat ut för sånt där. Fast det är klart, det kanske kräver lite tid i riktiga studios då..? Där händer ofta mycket konstiga saker.

Men visst fan är det fullt möjligt att det är fabricerat. Bra gjort i så fall.

Det visar bara att människor är på riktigt...

...något mer än inlägg i ett forum.

Link to comment
Dela på andra sajter

pme (oregistrerad)
Jag hade en som, lixom blev lite okoncentrerad helt plötsligt och stod o stirrade på kondensatormicken, och sa:

- men, det är ju en klocka inne i mikrofonen.......

😱 /X

😄😆 :lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 7 månader senare...
Analogfreak (oregistrerad)

Fan vad underbart! 🙁

Ljudteknikern verkade cool så han är nog van fenomenet. 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
☺️😆😆 Oj va jag fick ont i magen av det där! Helt underbart! Jo men visst finns det dumma blondiner. Hade en sån när jag gick på folkhögskola. Satt å tuggade på håret och var precis lika korkad som karbonbilden i en amerikansk komedi, typ Kelly Bundy. Sade hon färgade håret mörkt för att ingen skulle tro hon var en vanlig korkad blondin. Nä sa jag, nu är du bara en ovanligt korkad brunett. 😆
Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, jo det är kul.

Men handen på hjärtat; hur många såg "blondinfelet" innan studiomannen inträder?

Jag såg inte att det inte var miken hon först sjöng i, får se om någon annan här vågar erkänna. 😉 Men det var en kul film iaf. 🙂

/M

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, jo det är kul.

Men handen på hjärtat; hur många såg "blondinfelet" innan studiomannen inträder?

Inte jag iaf, såg bara hennes lökar..

Vem förresten kollar på en mick när det finns 2 tunga saker att spana in 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, jo det är kul.

Men handen på hjärtat; hur många såg "blondinfelet" innan studiomannen inträder?

Kan säga att jag reagerade direkt. Men visst. Kameran visar ju inte allt. MEN man undrar ju hon tjejen tänkte. Att på andra sidan bommen så hängde det en väldigt "stor motvikt" då? Eller såg hon heller inte den?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, jo det är kul.

Men handen på hjärtat; hur många såg "blondinfelet" innan studiomannen inträder?

Jag gjorde det. a010.gif

Fast jag förstår inte varför det tog så lång tid för teknikern att upptäcka felet. Hade de inga fönster från kontrollrummet eller? Att han var tvungen att gå in för att märka att hon inte stod vid mikrofonen, det tolkar jag som ett tecken på att filmen är fejk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, jo det är kul.

Men handen på hjärtat; hur många såg "blondinfelet" innan studiomannen inträder?

Kan säga att jag reagerade direkt. Men visst. Kameran visar ju inte allt. MEN man undrar ju hon tjejen tänkte. Att på andra sidan bommen så hängde det en väldigt "stor motvikt" då? Eller såg hon heller inte den?

Nja hon tänkte nog inte alls (om det nu inte är fejk, förstås möjligt)... Eller på allt annat än just det. Lite speedad av situationen, lite adrenalin, lite nervös. Men igen; visst är det komiskt, jag garvade rätt bra med...

Men ibland behöver man inte vara anmärkningsvärt blåst för att skapa situationskomik; jag har själv stått och dragit i en dörrknopp; "Äh fan, det är låst", tills personen bakom mig sträcker fram handen och trycker ner dörrhandtaget (placerat strax under knoppen) ...

Fan, vilken glädjedödare jag är 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...