IDF Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 hur menar du japanska sound? japanska instrument!? eller japanska bandliknande sound?? i reason finns många instrument samplade.. bla. många japanska/asiatiska stränginstrument och percussioninstrument...!!!
Taner Postat 10 november 2007 Trådstartare Postat 10 november 2007 (redigerat) hur menar du japanska sound?japanska instrument!? eller japanska bandliknande sound?? i reason finns många instrument samplade.. bla. många japanska/asiatiska stränginstrument och percussioninstrument...!!! Ja asså, jag letar efter japanska/asiatiska instrument. Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Det jag söker efter kan vara typ nån Japansk/Asiatiskt Plucked instrument. Redigerat 10 november 2007 av Taner
IDF Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 kolla efter sampleplayers som har såna intrument i sig.. ex. halion, NNXT (i reason!), etc etc etc..
Taner Postat 10 november 2007 Trådstartare Postat 10 november 2007 (redigerat) kolla efter sampleplayers som har såna intrument i sig.. ex. halion, NNXT (i reason!), etc etc etc.. Men jag har inte Reason, jag har FL Studio Ok 😊 Redigerat 10 november 2007 av Taner
IDF Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 kolla efter sampleplayers som har såna intrument i sig.. ex. halion, NNXT (i reason!), etc etc etc.. Men jag har inte Reason, jag har FL Studio Ok 😊 fl läser vst...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.