Plus o Minus Posted September 23, 2004 Posted September 23, 2004 (edited) Finns det en svensk nätbutik/verksamhet som bedriver försäljning av ett brett sortiment profilkläder till bra priser? Om ja, vilken? ///Plus Edited September 23, 2004 by Plus & Minus
tordA Posted September 23, 2004 Posted September 23, 2004 www.google.se search profilkläder 8 380 träff, lätt som ett klick 😉
Plus o Minus Posted September 23, 2004 Author Posted September 23, 2004 Ser ut som jag får virka mina egna profilkläder, iaf att dömma av utbudet 😉
Lundin Posted September 24, 2004 Posted September 24, 2004 Ser ut som jag får virka mina egna profilkläder, iaf att dömma av utbudet 🙂 Fyffaejn va najs..en virkad t-shirt.. och använder du tjock, glansig nylontråd blir det garanterat rätt kinky 🙂
Plus o Minus Posted September 24, 2004 Author Posted September 24, 2004 Ser ut som jag får virka mina egna profilkläder, iaf att dömma av utbudet 🙂 Fyffaejn va najs..en virkad t-shirt.. och använder du tjock, glansig nylontråd blir det garanterat rätt kinky 🙂 Eftersom sex säljer så har jag beslutat att följa ditt råd 🙂
tordA Posted September 24, 2004 Posted September 24, 2004 Jag vill ha en turkos med silverfluff på vad kostar en sån ??
Plus o Minus Posted September 30, 2004 Author Posted September 30, 2004 Jag vill ha en turkos med silverfluff påvad kostar en sån ?? Vore oförskämt att ta betalt av en gamal man som dig ///Minus
Recommended Posts