Jump to content
Annons

VG-Electric, får inte in ljuden


jim

Recommended Posts

Hallå!!

Hoppas nån kan förklara detta! Jag har använt Cubase förr, när jag då installerade Virtual Guitar så la den sig perfekt under VST¨-plugins foldern. Provade igår att lägga in samma program på mitt logic platinum. Men när jag skulle välja inst i Mixern så fanns VG däe men inte några ljud?? Ska man installera ljudfilerna i någon annan katalog... Har även hört något om Audio unit som man kan behöva, Men jag menar EXS24 EVP88 etc funkar utmärkt

Tack, Nybörjare

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hoppas nån kan förklara detta! Jag har använt Cubase förr, när jag då installerade Virtual Guitar så la den sig perfekt under VST¨-plugins foldern. Provade igår att lägga in samma program på mitt logic platinum. Men när jag skulle välja inst i Mixern så fanns VG däe men inte några ljud?? Ska man installera ljudfilerna i någon annan katalog... Har även hört något om Audio unit som man kan behöva,

Det är lättare att ge svar på din fråga om du anger vilken version av Logic du har?

Vilken OS? (Mac: OS 9.x.x eller OSX ) (Eller PC)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag Har logic 5.

Har hørt talas om Audio units också...Kan det ha nåt med saken att gøra. Jag menar VG ær ju byggt på WAv-samplingar!! Kompisen min har VG på sitt logic 5 platinum

Tack, JIM

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag Har logic 5.

Har hørt talas om Audio units också...Kan det ha nåt med saken att gøra. Jag menar VG ær ju byggt på WAv-samplingar!! Kompisen min har VG på sitt logic 5 platinum

Tack, JIM

Audio Units har bara med Mac att göra.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...