Jump to content
Annons

Falu gäng behöver hjälp med pianopålägg


Hellecaster

Recommended Posts

Annons

Halloj. Jag kan gärna göra ett försök. Spelar för tillfället i två jazzband och ett fusion. Men gör gärna ett försök med denna stil också 😊 Om det är intressant så skicka gärna ett PM och låten ni vill ha piano på.

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan och tack för svaret.

Jag fick ditt mail och har skickat en låt men det blev konstigt för jag försökte först med Wav format men det blev lite stort om man säger 😛

Så jag försökte igen men mp3 format men det är nåt knas med telias mailserver ikväll så jag hoppas inte att täppte igen din mailbox.

Hoj

Magnus Olsson

Halloj. Jag kan gärna göra ett försök. Spelar för tillfället i två jazzband och ett fusion. Men gör gärna ett försök med denna stil också 😛 Om det är intressant så skicka gärna ett PM och låten ni vill ha piano på.

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta ska bli intressant.

Jag har aldrig försökt att samarbeta med någon över nätet tidigare men det är absolut det största som hänt mig sen jag upptäckte att en gitarr med sex strängar var bättre än en med tre (å det var många år sendan).

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...