Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted (edited)

Vi är ett litet gäng som spelar in country, blues, swing musik i Falun och behöver en habil pianist som kan hjälpa oss komma framåt.

Viss ersättning kan komma på tal.

Vi låter som följer:

Ole Johannessen

Edited by Hellecaster
Annons
Posted

Halloj. Jag kan gärna göra ett försök. Spelar för tillfället i två jazzband och ett fusion. Men gör gärna ett försök med denna stil också 😊 Om det är intressant så skicka gärna ett PM och låten ni vill ha piano på.

MVH

Anders

Posted

Hejsan och tack för svaret.

Jag fick ditt mail och har skickat en låt men det blev konstigt för jag försökte först med Wav format men det blev lite stort om man säger 😛

Så jag försökte igen men mp3 format men det är nåt knas med telias mailserver ikväll så jag hoppas inte att täppte igen din mailbox.

Hoj

Magnus Olsson

Halloj. Jag kan gärna göra ett försök. Spelar för tillfället i två jazzband och ett fusion. Men gör gärna ett försök med denna stil också 😛 Om det är intressant så skicka gärna ett PM och låten ni vill ha piano på.

MVH

Anders

Guest little_arnis
Posted

Tjena Magnus!!

Jag gör också gärna ett försök. Skicka över någon låt. Vore kul att prova.

MVH//Erik

Posted

Detta ska bli intressant.

Jag har aldrig försökt att samarbeta med någon över nätet tidigare men det är absolut det största som hänt mig sen jag upptäckte att en gitarr med sex strängar var bättre än en med tre (å det var många år sendan).

🙂