Jump to content
Annons

ÄNTLIGEN


trancer

Recommended Posts

Äntligen har jag nĂ„tt mitt delmĂ„l med allt!

Jag pratade med Bert Karlsson hÀromdagen och vi börja snacka lite, och han sÀger bara "det Àr bÀttre att du Àr uppe hos mig o jobbar istÀllet"

Sagt och gjort.. jag stack upp till Mariann Grammofon .. hade med mig 20 lÄtar och presenterade mig sjÀlv lite nÀrmare.

Nu sitter jag dÀr uppe i högra delen av Mariann Grammofon.. dÀr finns det ett mindre producent/lÄtskrivarrum och ett stort kontrollrum med tillhörande lika stort inspelningsrum.

Jag ville bara meddela att jag Ă€r sĂ„ jĂ€vla överlycklig över detta som skett sĂ„ jag vet inte riktigt vart jag ska ta vĂ€gen 🙂

jag kan bjussa pÄ lite myskort hÀr:

PS.. vill ni ha nÄt inspelat eller sÄ.. sÄ sÀger ni till sÄ ordnar vi nÄt fint!

Nu invÀntar jag svar för mina melodifestivallÄtar bara! spÀnnande!

kontrollrum2.jpg

Kontrollrummet

kontrollrum6.jpg

Kontrollrum frÄn annan vy

PICT0002.JPG

Lilla lĂ„tskrivarrummet inkl en sjukt frĂ€sch dansbandssĂ„ngerska đŸ„°

PICT0007.JPG

Inspelningsrum

PICT0006.JPG

Elpiano frÄn Yamaha (lÄter sjukt bra) och en stÀrkare

PICT0005.JPG

Lite mer

PICT0012.JPG

Jag Ă€r INTE sĂ„ grym som jag ser ut att vara 🙂

PICT0017.JPG

PICT0019.JPG

3st identiska rum för övernattning

PICT0024.JPG

Relaxrum med bastu, dusch, jacuzzi

PICT0030.JPG

Lilla "lĂ„tskrivarrummet" 🙂

Jaja.. mer bilder kan mailas hahaha 🙁

Redigerat av trancer
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

Stort grattis till att du har uppnÄtt ditt mÄl!! Och vilken fin studio.

MÄste bara bidra med andra sidan av verkligheten nÀmligen att Bert StjÀrt Àr en frÀmlingsfientlig idiot, som har alldeles för mycket makt inom svensk musik. Nu nÀr du Àr över pÄ den mörka sidan hoppas jag att behÄller din integritet och inte bara leendes instÀmmer i hans arab och negerskÀmt. Ja, och Àr det inte du som förpestar radion med schlager sÄ blir det bara nÄn annan, sÄ kick ass!!

Intressant Àr att idioten inte alltid har varit sÄ hÀr knasig, trÀffade honom för vÀldigt mÄnga Är sedan och dÄ hyrde han ut lokaler till en flyktingsförlÀggning och umgicks med medmÀnnsikor och lekte friskt med med smÄ nysvenskar och bjöd hem invandrarfamiljer pÄ middag. Sen mÄste han ha blivit analt vÄldtagen och fÄtt en klubba i huvet för att tycka som han gör..

observera att jag inte brukar nega, men vid rasism drar jag grĂ€nsen! (och schlager 😉 )

Redigerat av funky monk
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Stort grattis till att du har uppnÄtt ditt mÄl!! Och vilken fin studio.

MÄste bara bidra med andra sidan av verkligheten nÀmligen att Bert StjÀrt Àr en frÀmlingsfientlig idiot, som har alldeles för mycket makt inom svensk musik. Nu nÀr du Àr över pÄ den mörka sidan hoppas jag att behÄller din integritet och inte bara leendes instÀmmer i hans arab och negerskÀmt. Ja, och Àr det inte du som förpestar radion med schlager sÄ blir det bara nÄn annan, sÄ kick ass!!

Intressant Àr att idioten inte alltid har varit sÄ hÀr knasig, trÀffade honom för vÀldigt mÄnga Är sedan och dÄ hyrde han ut lokaler till en flyktingsförlÀggning och umgicks med medmÀnnsikor och lekte friskt med med smÄ nysvenskar och bjöd hem invandrarfamiljer pÄ middag. Sen mÄste han ha blivit analt vÄldtagen och fÄtt en klubba i huvet för att tycka som han gör..

observera att jag inte brukar nega, men vid rasism drar jag grĂ€nsen! (och schlager 😉 )

FörlÄt, förlÄt att jag gÄr Offtopic:

har inte för avsikt att dra igÄng nÄgon diskusison om rassism, och jag har ingen som helst aning om hurvida Bert Àr rasist eller inte, men......

bara för att man skÀmtar om det Àr man inte rasist!

jag Àr av den bestÀmda Äsikten att man skall kunna skÀmta om allt....skÀmtar sjÀlv pÄ liknande sÀtt ibland och jag Àr definitivt inte rasist.

Skulle heller aldrig drömma om att nÄgon utövar rasism (sÄ kallad "omvÀnd rasism") mot mig bara för att man skÀmtar om min svenskhet.

Sen kanske Bert faktiskt ÄR rasist, men det vet jag inget om.... 😊🙁😉

---------------

Och till sist: fett med grattis till dina framgÄngar. Hoppas det resulterar mkt bra musik och glÀdje, och att flera delmÄl uppfylls.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Äntligen har jag nĂ„tt mitt delmĂ„l med allt!

Jag pratade med Bert Karlsson hÀromdagen och vi börja snacka lite, och han sÀger bara "det Àr bÀttre att du Àr uppe hos mig o jobbar istÀllet"

Sagt och gjort.. jag stack upp till Mariann Grammofon .. hade med mig 20 lÄtar och presenterade mig sjÀlv lite nÀrmare.

Nu sitter jag dÀr uppe i högra delen av Mariann Grammofon.. dÀr finns det ett mindre producent/lÄtskrivarrum och ett stort kontrollrum med tillhörande lika stort inspelningsrum.

Jag ville bara meddela att jag Ă€r sĂ„ jĂ€vla överlycklig över detta som skett sĂ„ jag vet inte riktigt vart jag ska ta vĂ€gen 🙂

jag kan bjussa pÄ lite myskort hÀr:

PS.. vill ni ha nÄt inspelat eller sÄ.. sÄ sÀger ni till sÄ ordnar vi nÄt fint!

Nu invÀntar jag svar för mina melodifestivallÄtar bara! spÀnnande!

kontrollrum2.jpg

Kontrollrummet

kontrollrum6.jpg

Kontrollrum frÄn annan vy

PICT0002.JPG

Lilla lĂ„tskrivarrummet inkl en sjukt frĂ€sch dansbandssĂ„ngerska 🙂

PICT0007.JPG

Inspelningsrum

PICT0006.JPG

Elpiano frÄn Yamaha (lÄter sjukt bra) och en stÀrkare

PICT0005.JPG

Lite mer

PICT0012.JPG

Jag Ă€r INTE sĂ„ grym som jag ser ut att vara 🙂

PICT0017.JPG

PICT0019.JPG

3st identiska rum för övernattning

PICT0024.JPG

Relaxrum med bastu, dusch, jacuzzi

PICT0030.JPG

Lilla "lĂ„tskrivarrummet" 🙂

Jaja.. mer bilder kan mailas hahaha 😄

Hejsan!

Stort grattis till dig och lycka till pÄ fÀrden.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Äntligen har jag nĂ„tt mitt delmĂ„l med allt!

Jag pratade med Bert Karlsson hÀromdagen och vi börja snacka lite, och han sÀger bara "det Àr bÀttre att du Àr uppe hos mig o jobbar istÀllet"

Sagt och gjort.. jag stack upp till Mariann Grammofon .. hade med mig 20 lÄtar och presenterade mig sjÀlv lite nÀrmare.

Nu sitter jag dÀr uppe i högra delen av Mariann Grammofon.. dÀr finns det ett mindre producent/lÄtskrivarrum och ett stort kontrollrum med tillhörande lika stort inspelningsrum.

Jag ville bara meddela att jag Ă€r sĂ„ jĂ€vla överlycklig över detta som skett sĂ„ jag vet inte riktigt vart jag ska ta vĂ€gen 🙂

jag kan bjussa pÄ lite myskort hÀr:

PS.. vill ni ha nÄt inspelat eller sÄ.. sÄ sÀger ni till sÄ ordnar vi nÄt fint!

Nu invÀntar jag svar för mina melodifestivallÄtar bara! spÀnnande!

kontrollrum2.jpg

Kontrollrummet

kontrollrum6.jpg

Kontrollrum frÄn annan vy

PICT0002.JPG

Lilla lĂ„tskrivarrummet inkl en sjukt frĂ€sch dansbandssĂ„ngerska 😛

PICT0007.JPG

Inspelningsrum

PICT0006.JPG

Elpiano frÄn Yamaha (lÄter sjukt bra) och en stÀrkare

PICT0005.JPG

Lite mer

PICT0012.JPG

Jag Ă€r INTE sĂ„ grym som jag ser ut att vara 🙂

PICT0017.JPG

PICT0019.JPG

3st identiska rum för övernattning

PICT0024.JPG

Relaxrum med bastu, dusch, jacuzzi

PICT0030.JPG

Lilla "lĂ„tskrivarrummet" 🙂

Jaja.. mer bilder kan mailas hahaha 😄

Grattis Perra

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bra jobbat. Dansband Ă€r inte min genre precis men du har vĂ€rnat den stilen med humor, vĂ€rme, stort kunnande och begĂ„vning. Nu har du en vĂ€lförtjĂ€nt plats hos sjĂ€lvaste kejsaren. 😛

Det Ă€r vĂ€ldigt imponerande och roligt att se att vissa forumister verkligen kommer lĂ€ngre, mycket lĂ€ngre Ă€n vardagsrumsstudion. 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...