Jump to content
Annons

Till er som skriver inlägg klockan fem på morgonen


Tokas

Recommended Posts

Annons

Vaknar runt den tiden (Väckarklocka) för att dra till jobbet och då kollar jag runt lite när jag käkar frukost.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, kliver upp typ fem för att göra musik ett par timmar innan jag går till jobbet...bästa tiden...ingen telefon som ringer...ingen som dräller in och avbryter...enda problemet är att man inte kan sjunga eller spela akustiskt, men det ska snart vara löst när jag byggt mitt ljudisolerade sångbås...

🙂

/Jan Olof

Link to comment
Dela på andra sajter

captain nemo (oregistrerad)
Ibland sitter jag o jobbar natt...... 😏

ibland vaknar jag upp mitt på dan och upptäcker

att jag är på jobbet,

MYCKET irriterande 😆

Har upplevt ungefär samma sak. Koma, ur duschen, en sorry excuse till frukost, in i bilen och nästa minnesbild är Essingeleden - vad fan hände därimellan. Än så länge har i alla fall ingen ringt och sagt att jag kört på dem, men ändå... man blir rädd...

//Nemo

Link to comment
Dela på andra sajter

Koma, ur duschen, en sorry excuse till frukost, in i bilen och nästa minnesbild är Essingeleden - vad fan hände därimellan. Än så länge har i alla fall ingen ringt och sagt att jag kört på dem, men ändå... man blir rädd...

//Nemo

Jasså är det du som håller på hela tiden och kör in i mig?? 😏😆🙁

Har vaknat upp flera gånger i bilen när du dunsat in i mig ! !

SLUTA GENAST UPP MED DETTA, jag behöver faktiskt min skönhetssömn mer än många andra!

Det är ditt zzz fel att zzjag zzzz zzz alltid zz ä mnmzzz sååå trööö zzzzzzzz zzzzzz zzzzzz

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Jag har en tendens att vända på dygnen så fort jag får minsta chans, vilket totalt fuckar upp kommande dagar då jag ska upp tidigt. Är oftast ledig onsdagar, vilket är rena döden för mig eftersom man befinner sig i nån jetlagsliknande situation resten av veckan. Sen blir det helg och på måndagen är det samma sak igen. Förbannat irriterande!

Link to comment
Dela på andra sajter

Förr klarade jag att köra 48 timmar i streck, sova 3-5 timmar, och sen på det igen. Snittade oftast 3-4 timmar per natt. 5 timmar var lyx. Buffrade dock på helgen med lite fler timmar. Sen brast allt, sov en månad i streck typ, och numera kör jag oftast inte längre än till 4-5 tiden på morgonen. Går jag och lägger mig innan 03:00 (som när jag ska upp och flyga morgonen efter) då är jag extremt duktig och stolt över mig själv. 😉

Som sagt, vi kollikbarn behöver inte lika mycket sömn. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Förr klarade jag att köra 48 timmar i streck, sova 3-5 timmar, och sen på det igen. Snittade oftast 3-4 timmar per natt. 5 timmar var lyx. Buffrade dock på helgen med lite fler timmar. Sen brast allt, sov en månad i streck typ.

Hmmm jag känner igen det där.. Gjorde likadant i tre års tid.. Men nu när man har jobb och fru måste jag kliva upp. Har lyckats bra med att vänja mig dock, kan kliva upp kl 4:00 utan problem och gå till sängs vid 21:00. Ofta vaknar jag innan klockan ringer och det är lite värdelöst när det är helg och man skulle kunna sova länge 😉 , inte för att jag ställer klockan på helgerna.. ni fattar. 😉 Eftersom man ändå är uppe vid 4:00 eller 5:00 så blir det lätt att man sätter sig vid datorn och skriver några rader i forumet.... //AEM 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...