Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Var kan man hitta Polis Radio Vocals?. Jag vet att det finns 1 Polis radio vocal i FL Studio redan men det måste finnas andra på nätet? 😉😎

Annons
Posted
..men det måste finnas andra på nätet? 😉😱

På google då menar du? 😎

Ja 😛.. jag testade att söka på "Police radio vocals" men hittade ingenting så... Jag tänkte att ni kanske visste någon hemsida med vocals.

Posted

ett annat kul sätt är ju att du samplar direkt från din favoritfilm med dina favort polisradio vocals 😄

Posted

Sätt dig framför Tv 6 en kväll, garanterat att de sänder "Cops" nån gång under kvällen. Bara att sampla 😏.

Posted
Sätt dig framför Tv 6 en kväll, garanterat att de sänder "Cops" nån gång under kvällen. Bara att sampla

Aa, precis. Lol, Cops, Simpsons, Startrek o en massa annat skit e ju de enda dom har...

Posted
Sätt dig framför Tv 6 en kväll, garanterat att de sänder "Cops" nån gång under kvällen. Bara att sampla 😆.

Ja jag tänkte faktiskt göra de men ^^, har en skit kass mic så.. det blir nog inte så lyckat 😆

Posted
Sätt dig framför Tv 6 en kväll, garanterat att de sänder "Cops" nån gång under kvällen. Bara att sampla 😱.

Ja jag tänkte faktiskt göra de men ^^, har en skit kass mic så.. det blir nog inte så lyckat 😉

Det brukar finnas en ljudutgång på din tv! Oftast i form att ett hörlurs uttag, in med signalen i ditt ljudkort och på med lite volym, dock inte för hög eftersom du inte vill ha för styark signal in i ljudkortet.

//Nexustwins - mgm

Posted
Sätt dig framför Tv 6 en kväll, garanterat att de sänder "Cops" nån gång under kvällen. Bara att sampla 😆.

Ja jag tänkte faktiskt göra de men ^^, har en skit kass mic så.. det blir nog inte så lyckat 😛

Det brukar finnas en ljudutgång på din tv! Oftast i form att ett hörlurs uttag, in med signalen i ditt ljudkort och på med lite volym, dock inte för hög eftersom du inte vill ha för styark signal in i ljudkortet.

//Nexustwins - mgm

Inte omöjligt heller är att det finns 2 rca kontakter precis bredvid scartkontakten där du också kan ta ljudet i prima kvalitet!