Jump to content
Annons

Ny version: Sonar 4


android

Recommended Posts

Annons

Från Cakewalks hemsida:

New features include

    * Track Folders with the ability to edit the Track Folder Composite Clip

    * Loop record into layers or individual tracks

    * Enhanced comping and editing features: clip muting, partial-clip muting, auto-crop tool with cross-fade mode, audition selection, isolate, nudge

    * Multi-clip slip edits, loop-rolling, fade drawing

    * Loop construction enhancements: slice-based envelope control of gain, pitch, pan; slice preview; auto-loop

    * Freeze tracks, effects, and synths; edit, arrange, and convert frozen data into groove clips

    * Scalable Navigator view to quickly navigate and size viewable area of projects

    * Configurable Pan law (six stereo panning laws supported)

    * Professional Metering (peak, RMS, peak and RMS, pre-fader, post-fader, and pre-fader post effects) with configurable ballistics

    * Key Binding enhancements: presets; templates to mimic keyboard assignments of other DAW programs

    * TTS-1 multitimbral, multi-out GM2 synthesizer with authentic Roland® sounds

    * Full control over file export  parameters, now with useful and configurable presets

    * Windows Media Audio 9 (WMA), WMA9 Pro 5.1, and WMA9 lossless encoding and decoding

    * Open support for external encoders: surround, LAME, Ogg Vorbis, Monkey's Audio, etc.

    * Supports QuickTime, Windows Media Video, and AVI with 5.1 Surround Sound

    * Bus-able Audio Metronome

    * Full-control over color settings

    * Optimized audio engine performance

    * Export buses and tracks into a composite mixdown, or as individual files

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Silverstar (oregistrerad)

Som en dedikerad Sonar-användare tycker jag att det blir lite dyrt med alla uppdateringar som kommer på mitt favoritprogram. Efter denna update har jag betalt över 10.000 kr för mitt program! Lova att Ni skriver om det i nästa nummer så att man vet om det är värt ytterligare 1850 kr att uppdatera från version 3-4!

Man tycker att freeze-funktionen borde ingått i trean, Sonar halkar efter Cubase tycker jag!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...