Jump to content
Annons

Söker DEMONPRODUCENT!


Angelina

Recommended Posts

Det skulle vara sÄ skönt att ha nÄgon att samarbeta med som Àr mer tekniskt lagd Àn mig och som man kan bolla idéer med. Hittills har jag gjort allt jobb sjÀlv. Lyssna pÄ nÄgra av mina gamla lÄtar pÄ min myspace( lÀnk i signatur) .

Den nya musiken Àr annorlunda, inte lika improviserad och mer strukturerad.

DEMONPRODUCENTEN jag söker ska förutom extremt kunnande besitta humor, Àventyrslystnad och ett visst mÄtt av galenskap. KÀnner DU igen dig?

Ingen fegis med andra ord.

NÄgon som njuter av att mixa, som tÀltar under kontrollbordet, som lever för sin dator och som dyrkar allt jag gör och har förmÄgan att förÀdla det till himmelska höjder eller helvetiska djup, allt efter sinnelag.

Det Àr vÀl inte sÄ mycket begÀrt?

:rolleyes:

Har ocksĂ„ laddat upp en ny lĂ„t som jag arbetar med under Övrig musik, Too good to be true heter den.

Redigerat av Angelina
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

HĂ€r har du mig!

NÀ men seriöst. Jag Àr lite smÄ intresserad faktiskt.

Jag gillade din musik pÄ sidan. VÀldigt psykadelisk.

Har du MSN eller nÄgot sÄ kan vi prata lite dÀr över sÄ fÄr du gÀrna förklara lite mer.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 3 mĂ„nader senare...

hur kan jag missat denna trÄd??

nu förstĂ„r jag ditt pm 😳

har lyssnat lite pÄ din musik

vÀldigt eget - kanske för eget för att jag personligen ska gripas av lusten att följa med pÄ resan

sen Àr det förstÄs en penningfrÄga

saker jag gör tar jag betalt för - gillar jag det riktigt mycket kan jag ta lite mindre betalt men det Àr undantag

det finns ett frö i din musik som tilltalar mej men det behöver gro ett tag till tror jag, det Àr mer ansatsen Àn resultatet

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...