Jump to content
Annons

Ändra visning av inlägg/trådar


Frekvens

Recommended Posts

Tidigare idag så kunde jag se trådars inlägg som vanligt, staplade på varandra.

Under kvällen har det ändrats automatiskt till ett "träd" där man får välja svar.

Vet inte om ändringen har berört varje användare, men jag tycker det var bra som det var. Eller så är det kanske en vanesak, men frågan är, går det att ändra visningsalternativ själv på något sätt?

Om inte så får jag väl vänja mig vid detta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Vi har inte gjort några förändringar i visningen, det är däremot möjligt att du har kommit åt knappen Trådalternativ och av misstag valt ett annat visningsläge i den menyn. För att använda standardvyn, välj helt enkelt Standard.

En annan förklaring kan vara att Googles har indexerat en visningsvy som du inte har valt. När du har autoinloggning på Studio forum påslagen och i sökträffarna på Google klickar på en länk som har en annan visningsvy så ställs detta om i dina cookie-inställningar. Du blir även då tvungen att ställa om visningen manuellt.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Hallå, helt plötsligt så har svaren i alla trådar blivit helt skumma så jag blir tvungen att trycka på varje svar för att kunna läsa dem:

untitled.bmp

Jag vet att jag har läst att någon annan hade samma problem förut men jag lyckas inte hitta tråden.. Hur åtgärdar jag detta?

Tack på förhand

Christian

(EDIT: Funkar bilden?)

Redigerat av Olsberg
Slår ihop med befintlig tråd
Link to comment
Dela på andra sajter

Bilden funkar. Men whåt da fåkk? sådär har jag aldrig sett forumet - ever.

Okej bra 🙂

Ja precis :rolleyes: Jag måste trycka på de specifika svaren jag vill se, ser annars bara trådskaparens. Skumt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Längst upp till höger i tråden har du en dropdown som heter Trådalternativ. Ändra där till "Byt till: linjär".

/H.

Åh! Så var det ju :rolleyes:

Jag har letat som tusan inne i kontrollpanelen med det ville sig inte, tack så mycket!

Link to comment
Dela på andra sajter

Den fungerar, men om du använder png, jpg eller gif istället så syns bilden direkt i inlägget istället för att bli en länk 🙂

Åhå, det ska jag lägga på minnet, tack! 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 7 månader senare...
  • 2 år senare...

Hej, finns "trådalternativ" fortfarande i nån meny?

Jag skulle vilja ha "aktiva ämnen" på en längre sida, pga att trådar man vill följa upp dagen efter, ofta är borta därifrån.......

Har jag vara otur när jag tänker?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det enda jag känner till är att klicka på den där saken uppe till höger som ser ut som en kapsylöppnare eller nåt (under sökrutan-bredvid "visa nytt innehåll"), klicka fliken Community- visa nytt innehåll. Där ser du kanske tio ämnen längre bak iaf.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Gäst unpinned this inlägg

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...