Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

STLogga.jpg

Under sommaren sänker svenska företaget Sampeltekk sina priser rejält och säljer hela sitt sortiment för halva priset. Bland samplingsbiblioteken finns omtyckta multisamplade instrument som Black Grand, White Grand och Vertikal.

Sampletekk

Annons
Postat

Blev lite sugen på Rain Piano, nån som har erfarenhet av det? Kostar ju bara 176 spänn nu och jag har vart ute efter ett schysst stående piano ett tag.

Postat
Blev lite sugen på Rain Piano, nån som har erfarenhet av det? Kostar ju bara 176 spänn nu och jag har vart ute efter ett schysst stående piano ett tag.

Samma här! Demon låter schysst och inte alltid värsta flygeln passar.

Postat

Jag har sedan tidigare Bosendorfer 290 (som visserligen tillverkas av PMI så vitt jag förstår) samt light versionen av rhodespianot - TR Jr. Nu har jag även beställt just Rain Piano, Worras Prohpet, Tubed Wurli samt White Grand.

Bosendorfern låter väldigt bra faktiskt, jag har kunnat använda den till väldigt mycket.

Postat

Lite kommentarer om Rain Piano av nåns osm slagit till vore trevligt 😄 . Är det bra som ett honkigt pop/rock piano?

Postat

Nu slog jag till iaf och det lät faktiskt helt klart bra för 176 spänn. En till färg i paletten. Speciellt eftersom EXS24:an i Logic inte har något upprätt piano.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.