Piffen Posted August 24, 2004 Posted August 24, 2004 Nu tycker jag att jag varit med tillräckligt länge för att förtjäna något annat epitet än "Nykomling"... måste man vara så himla aktiv för att nå nästa nivå..? Haha, tacksam för svar på denna ytterst viktiga fråga. Denna fråga som är så relaterad till musik och allt som är viktigt så det inte är klokt... 😏 Tack på förhand / Smulan
Neko Posted August 24, 2004 Posted August 24, 2004 (edited) Tror att det tagits upp tidigare och det är om jag inte missminner mig 20 poster man måste ha. Här var det EDIT hittade tråden, samt rättade inlägget. Edited August 24, 2004 by Neko
VacUm Posted August 24, 2004 Posted August 24, 2004 Dessutom får man väl inga postcounts i Off-topic.. Så sitter man här och skriver blir man aldrig veteran. 😉
Egghuvud Posted August 25, 2004 Posted August 25, 2004 Nu tycker jag att jag varit med tillräckligt länge för att förtjäna något annat epitet än "Nykomling"... måste man vara så himla aktiv för att nå nästa nivå..? 😉 Haha, tacksam för svar på denna ytterst viktiga fråga. Denna fråga som är så relaterad till musik och allt som är viktigt så det inte är klokt... 🙂 Tack på förhand / Smulan Sluta böla och börja posta lite intressanta saker istället. 🙂
Piffen Posted August 25, 2004 Author Posted August 25, 2004 Haha.. Ok, man tackar! 😠 Jaja, ja ska sluta lipa och göra nått åt saken... 😄
Recommended Posts