Jump to content
Annons

Redigera Trådar


Majken

Recommended Posts

Jag hade tyckt att det var trevligt om man kunde redigera trådar helt och hållet, d.v.s. även skriva om topic. Detta kanske går men jag provade nån gång tidigare utan att lyckas luska ut hur. Nåja kanske är något som inte så många saknar i vilket fall.

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag hade tyckt att det var trevligt om man kunde redigera trådar helt och hållet, d.v.s. även skriva om topic. Detta kanske går men jag provade nån gång tidigare utan att lyckas luska ut hur. Nåja kanske är något som inte så många saknar i vilket fall.

/Majken

Nej! Då skulle ju hela spårbarheten försvinna totalt i forumet. Det är tillräckligt frustrerande med nuvarande editmöjligheter när folk går in och tar bort smaskiga inlägg i efterhand. Till exempel ..............

EDIT: tagit bort olämpliga smaskiga detaljer och referenser som annars skulle fått mig bannlyst från forumet och gjort så att jag hittat ett hästhuvud i sängen i morgon bitti 😆

Redigerat av hammagrella
Link to comment
Dela på andra sajter

Vi måste kunna ändra Topics!

Kolla här:

https://www.studio.se/index.php?showtopic=3690

Där råkade jag skriva "Skacka saker" istället för "Skicka saker"

Och här:

https://www.studio.se/index.php?showtopic=3732

Där råkade jag skriva "SoundCraft" istället för "SoundTracs"

So what? Om stavfel är ett jätteproblem som hindrar en från att få svar på tråden så kan man ju alltid PMa Olsberg. Nä behåll som vi har't.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men ibland kan det bli fel ändå.

Jag har säkert startat 20-30 trådar, och råkat skriva fel på två. Det är ändå en god marginal. 😆

Dessutom tror jag knappast att folk skulle börja ändra sina topics bara för att jävlas eller förvirra.

Detta forum är faktiskt det enda som jag är medlem i som INTE kan ändra topics, och jag har aldrig varit med om att det har stört någon på ett annat forum.

Edit:

Tycker också att det är dumt att behöva störa Olsberg med sånna småsaker. när man lika gärna skulle kunnat ändra det själv på två röda.

Redigerat av Tokas
Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, vi har flera viljor och är dessutom inte säkra själva på vad som är bäst. Så vi gör ett försök! Under en tid så går det att ändra titeln på sina egna ämnen.

För att det ska fungera, är det bra om man inte ändrar titeln långt i efterhand när många har gett sig in i diskussionen. Istället bör man ändra den så snart det bara går. Och till en titel som påminner om den första (om möjligt).

Skicka gärna PM till mig och tala om ifall ni tycker att det inte fungerar.

PS.

Tokas: Jag ändrade titlarna på dina ämnen ovan.

DS.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...