Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons

TRIST! Som Nexustwins sa så går CPU'n segare, och det märker jag .. 😛 Det är 949st nya effects och FX's .. Skulle vilja ha alla dom i Wav format! men palla spara om 949st SAMPLES!!! 🙂🙂 Det finns inget program som gör allting automatiskt?! 😎 Skulle ha varit skönt, men sen vet jag då inte vilken bitrate som skulle ha varit bra om jag nu skulle få för mig att spara om alla samples ..

Link to comment
Dela på andra sajter

TRIST! Som Nexustwins sa så går CPU'n segare, och det märker jag .. 🙁 Det är 949st nya effects och FX's .. Skulle vilja ha alla dom i Wav format! men palla spara om 949st SAMPLES!!! 😱😏 Det finns inget program som gör allting automatiskt?! 😲 Skulle ha varit skönt, men sen vet jag då inte vilken bitrate som skulle ha varit bra om jag nu skulle få för mig att spara om alla samples ..

Jo det finns program som gör det automatisk t ex cdex, som är gratis och går att hämta hem här : http://www.download.com/CDex/3000-2140_4-1...tml?tag=lst-0-1

Link to comment
Dela på andra sajter

MrPhil (oregistrerad)
Gratis vet jag inte! 😱 hoppas ju att dom har varit det! fick en cd från min polare! efterfrågade om fler samples och fick låna hem en bränd cd! 😱

*host-host* 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...