Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Kul initiativ!

NÄgra planer pÄ att lÄta övriga delar av landet ta del av detta?

Postat

Det Àr ju "bara" andra gÄngen vi genomför Producers' Seminar. Om det visar sig att konceptet hÄller mycket vÀl i Stockholm sÄ kan det finnas anledning att titta pÄ möjligheter Àven för andra orter.

Postat

Du behöver inte ens ha med dig en dator sÄ lÀnge du har anmÀlt dig pÄ förhand.

Förtydligande, seminariet Àr öppet Àven för de som Ànnu inte börjat anvÀnda Cubase, men Àr nyfikna pÄ programmet.

/Mats

Postat
Det Àr ju "bara" andra gÄngen vi genomför Producers' Seminar. Om det visar sig att konceptet hÄller mycket vÀl i Stockholm sÄ kan det finnas anledning att titta pÄ möjligheter Àven för andra orter.

Jag Àr himla sugen, men jag fÄr ju resekostnader pÄ dryga 1000-lappen med SJ...

Men det verkar som ett himla bra initiativ av tidningen...

Postat

Hej!

Vi vill meddela att det blivit en justering i programmet pÄ vÄrt seminarie den 8 mars. Fred Maher utgÄr och Gregory Butler ersÀtter honom. Vi vÄgar lova att ni kommer fÄ minst lika mycket ut av Gregorys clinic. LÀs mer nedan eller pÄ www.studio.se/seminar: (För er som anmÀlt er och vill avboka Àr det sjÀlvklart inga problem. Meddela mig i sÄ fall).

Gregory Butler: Har jobbat med en lÄng rad celebriteter som Dweezil Zappa, Robert Smith, David Sylvian, Gary Numan, Robert Palmer och Postal Service. Gregory har Àven jobbat med ett 50-tal film- och tv-produktioner och kommer till vÄr "clinic" för att berÀtta mer om hur han jobbar i Cubase och Nuendo.

Mvh

Andreas Hedberg / AffÀrschef Studio

andreas.hedberg@idg.se

070-444 65 63

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.