android Posted August 26, 2004 Posted August 26, 2004 Coolt! Introt fick mig att tänka väldigt mycket på Front 242, och det är bra i min värld... 😄 Annars är den har genren ju inte riktigt det jag lyssnar på i vanliga fall, men jag skulle gladeligen dansa mig trött till det här efter ett par öl på en klubb nånstans...
dbd Posted August 26, 2004 Posted August 26, 2004 Ja jag har sagt det när vi snackat, men jag säger det här också: Detta är det absolut bästa du gjort. Inga problem att få den släppt tror jag.
Lindeberg Posted August 26, 2004 Posted August 26, 2004 Inga problem att få den släppt tror jag. Tyvärr räcker det väl inte alltid med att ha gjort en bra låt. Carl B, känner du Talla XLC eller hans pojkvän? 😄 Isåfall är du nog hemma. Annars: pressa själv och skicka till djs!
Carl_B Posted August 26, 2004 Author Posted August 26, 2004 (edited) Inga problem att få den släppt tror jag. Tyvärr räcker det väl inte alltid med att ha gjort en bra låt. Carl B, känner du Talla XLC eller hans pojkvän? 😆 Isåfall är du nog hemma. Annars: pressa själv och skicka till djs! har inte den budgeten... skickade däremot ut låten till Matt Hardwick och Jon O´Bir... hoppas de nappar.. lite deras stil tror ja... EDIT: La upp färdiga versionen här.. Edited August 26, 2004 by Carl_B
Guest dubsmith Posted August 26, 2004 Posted August 26, 2004 måste också säga att detta låter mkt bra! hela mixen känns lite dränkt i reverb, men det funkar ju skitbra ändå !!! Love from D-smith
deelay Posted August 26, 2004 Posted August 26, 2004 Hur eller i vilket program har du gjort detta? vore skoj o veta.
Carl_B Posted August 27, 2004 Author Posted August 27, 2004 Hur eller i vilket program har du gjort detta? vore skoj o veta. FL Studio...
hackeman Posted October 30, 2004 Posted October 30, 2004 Attans! Den här missade jag... finns den på dc++ tro?? 😆
Carl_B Posted October 30, 2004 Author Posted October 30, 2004 Attans! Den här missade jag... finns den på dc++ tro?? 😆 haha det finns faktiskt en läckt version... är dock nåt jävla pucko som tog 128kbps versionen som låg på ett forum, samma version som även låg här, och encoda om till 192 o släppte... den versionen låter för jävligt...
hackeman Posted October 30, 2004 Posted October 30, 2004 Attans! Den här missade jag... finns den på dc++ tro?? 😆 haha det finns faktiskt en läckt version... är dock nåt jävla pucko som tog 128kbps versionen som låg på ett forum, samma version som även låg här, och encoda om till 192 o släppte... den versionen låter för jävligt... Men då får du ju se till att rätt version läcker ut istället... iaf hit. 😄
Carl_B Posted October 30, 2004 Author Posted October 30, 2004 Attans! Den här missade jag... finns den på dc++ tro?? 😆 haha det finns faktiskt en läckt version... är dock nåt jävla pucko som tog 128kbps versionen som låg på ett forum, samma version som även låg här, och encoda om till 192 o släppte... den versionen låter för jävligt... Men då får du ju se till att rätt version läcker ut istället... iaf hit. 😄 🙂 naa... du får la vänta... lr köpa vinylen 😉
hackeman Posted October 30, 2004 Posted October 30, 2004 Attans! Den här missade jag... finns den på dc++ tro?? 😆 haha det finns faktiskt en läckt version... är dock nåt jävla pucko som tog 128kbps versionen som låg på ett forum, samma version som även låg här, och encoda om till 192 o släppte... den versionen låter för jävligt... Men då får du ju se till att rätt version läcker ut istället... iaf hit. 😉 😆 naa... du får la vänta... lr köpa vinylen 😉 Jag köper den mer än gärna, kände bara för att höra NU vad det var du fått utgivet.. man jag väntar tålmodigt. 🙂
Recommended Posts