Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hur pass bra Ă€r pluggarna man fĂ„r med i Factorymodellerna? Är det överhuvudtaget vĂ€rt att lĂ€gga de extra pengarna pĂ„ det?

Redigerat av Hemluth
Annons
Postat
Hur pass bra Ă€r pluggarna man fĂ„r med i Factorymodellerna? Är det överhuvudtaget vĂ€rt att lĂ€gga de extra pengarna pĂ„ det?

menar du bombfactory pluggarna??

jag tycker 1176-moduleringen funkar helt ok.. kompriemrar ganska diskret, hade gÀrna sett myyyycket mer fÀrgning!

Postat

Bumpish. Jag undrar ocksÄ det faktiskt. Har aldrig hittat nÄgon recension som verkligen upplyser om hur bra det som följer med Àr.

Postat

Det Ă€r ju Ă€ndĂ„ inte SÅÅÅ mycket pengar mellan Factory och vanliga, fast det kĂ€nns Ă€ndĂ„ lite grisen i sĂ€cken.

Postat

gillar moog pedalerna mycket tycker de Àr vÀrda en hel del....

Postat

Har du inte tÀnkt att köpa nÄtt annat plugg paket sÄ ska du ju helt klart satsa pÄ factory bundel.

Det Àr ju ett riktigt bra deal.

De pluggarn för sig gÄr pÄ en ca 800euro om man köper dom separat.

Moogenfooger delayn Àr bra.

LikasÄ maxim. mycket anvÀndbar.

Har inte testat jomeek pluggarna men de Àr sÀkert bra.

Nu snackar jag om vanliga factory bundel. sen finns ju factory bundel pro.

ocksĂ„ prisvĂ€rt, men Ă€r det den du Ă€r inne pĂ„ hade jag helt klart valt music production toolkit istĂ€llet. Kan inte jag leva utan iaf. 😉

SÄg att dom hade mbox2 + music production toolkit för 7.999 pÄ börsen.

Hoppas det hjÀlpte lite. Bobo

Postat
För övrigt dÄ, hur kvalitativa Àr pluggarna överlag?

MoogerfoogerÂź Analog Delay

bra anvÀnder ofta

JOEMEEKÂź SC2T Photo Optical Compressor

bra anvÀnder ofta

JOEMEEK VC5T MeequalizerÂź

Funkar bra men finn bÀttre eq ..har dockett eget lljudenligt mig

Cosmonaut Voice

lite svÄrt andvÀndningomrÄde lite rolig

DigidesignÂź Maxim

bra anvÀnder ofta

iLok USB Smart Key

MIna smÄ Äsikter..om dom

Postat

Sammantaget, Àr det alltsÄ vÀrt eller ovÀrt att köpa Factorymodellerna i stÀllet för valiga M-boxar?

Postat
Sammantaget, Àr det alltsÄ vÀrt eller ovÀrt att köpa Factorymodellerna i stÀllet för valiga M-boxar?

Innan du tar ett beslut, slÀng ett öga pÄ G-Rack, ett annat prisvÀrt alternativ...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.