Hemluth Postat 22 januari 2007 Postat 22 januari 2007 (redigerat) Hur pass bra Ă€r pluggarna man fĂ„r med i Factorymodellerna? Ăr det överhuvudtaget vĂ€rt att lĂ€gga de extra pengarna pĂ„ det? Redigerat 22 januari 2007 av Hemluth
IDF Postat 22 januari 2007 Postat 22 januari 2007 Hur pass bra Ă€r pluggarna man fĂ„r med i Factorymodellerna? Ăr det överhuvudtaget vĂ€rt att lĂ€gga de extra pengarna pĂ„ det? menar du bombfactory pluggarna?? jag tycker 1176-moduleringen funkar helt ok.. kompriemrar ganska diskret, hade gĂ€rna sett myyyycket mer fĂ€rgning!
Hemluth Postat 22 januari 2007 TrÄdstartare Postat 22 januari 2007 Var kanske lite otydlig, menar Mbox2 Factory-modellerna alltsÄ.
Hellpig Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Bumpish. Jag undrar ocksÄ det faktiskt. Har aldrig hittat nÄgon recension som verkligen upplyser om hur bra det som följer med Àr.
Hemluth Postat 23 januari 2007 TrÄdstartare Postat 23 januari 2007 Det Àr ju ÀndÄ inte Sà à à mycket pengar mellan Factory och vanliga, fast det kÀnns ÀndÄ lite grisen i sÀcken.
ynot Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 gillar moog pedalerna mycket tycker de Àr vÀrda en hel del....
Hemluth Postat 24 januari 2007 TrÄdstartare Postat 24 januari 2007 För övrigt dÄ, hur kvalitativa Àr pluggarna överlag?
J.Westling Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Har du inte tĂ€nkt att köpa nĂ„tt annat plugg paket sĂ„ ska du ju helt klart satsa pĂ„ factory bundel. Det Ă€r ju ett riktigt bra deal. De pluggarn för sig gĂ„r pĂ„ en ca 800euro om man köper dom separat. Moogenfooger delayn Ă€r bra. LikasĂ„ maxim. mycket anvĂ€ndbar. Har inte testat jomeek pluggarna men de Ă€r sĂ€kert bra. Nu snackar jag om vanliga factory bundel. sen finns ju factory bundel pro. ocksĂ„ prisvĂ€rt, men Ă€r det den du Ă€r inne pĂ„ hade jag helt klart valt music production toolkit istĂ€llet. Kan inte jag leva utan iaf. đ SĂ„g att dom hade mbox2 + music production toolkit för 7.999 pĂ„ börsen. Hoppas det hjĂ€lpte lite. Bobo
ynot Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 För övrigt dÄ, hur kvalitativa Àr pluggarna överlag? MoogerfoogerŸ Analog Delay bra anvÀnder ofta JOEMEEKŸ SC2T Photo Optical Compressor bra anvÀnder ofta JOEMEEK VC5T MeequalizerŸ Funkar bra men finn bÀttre eq ..har dockett eget lljudenligt mig Cosmonaut Voice lite svÄrt andvÀndningomrÄde lite rolig DigidesignŸ Maxim bra anvÀnder ofta iLok USB Smart Key MIna smÄ Äsikter..om dom
Hemluth Postat 24 januari 2007 TrÄdstartare Postat 24 januari 2007 Sammantaget, Àr det alltsÄ vÀrt eller ovÀrt att köpa Factorymodellerna i stÀllet för valiga M-boxar?
aolsson Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Sammantaget, Àr det alltsÄ vÀrt eller ovÀrt att köpa Factorymodellerna i stÀllet för valiga M-boxar? Innan du tar ett beslut, slÀng ett öga pÄ G-Rack, ett annat prisvÀrt alternativ...
Gilbert Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 ...om man orkar hÄlla pÄ med manuell plugin-delay-kompensering förstÄs...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.