Desecrated Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 http://www.blocket.se/li?q=nyckelharpa&ca=...1&sp=1&c=30&w=3 Av ren nyfikenhet sökte jag efter nyckelharpa på blocket och märkte att det fanns ju en hel del.
Umemagnus Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 (redigerat) av en snabb titt, så är nog denna det säkraste kortet.... av dom som var på blocket... dessutom till bra pris... men, en provspelning är alltid på sin plats.. 😲 Redigerat 19 januari 2007 av Umemagnus
DivineCo Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 Nyckelharpa är fint men visst ser det ut som djävulens instrument. Mer metal blir det inte. Redan Heironymus Borsch verkar ha noterat detta.
Overkill Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 Min morfar har gjort en nyckelharpa. Men han vet inte hur han ska spela på den
Umemagnus Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Min morfar har gjort en nyckelharpa. Men han vet inte hur han ska spela på den 😎 Enkelt, trycka på knavrarna (knapparna/nycklarna) med vänster hand, stråke med höger... 🙂
Umemagnus Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 HÄR finns också (som det ser ut) en väldigt prisvärd harpa...
Desecrated Postat 2 februari 2007 Trådstartare Postat 2 februari 2007 fan jag som nyss varit och köpt ny kompressor, annars hade man kanske haft råd.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.