Jump to content
Annons

Fruity Loops 4, behöver hjälp! plzz


bam_2k

Recommended Posts

Tjenare har haft fruity loops 4 ett tag nu å tkr de e ett rätt okej programm 🙂, börjar lära mig de mesta. Men ja har en fråga, kan man lägga in vanliga låtar man har i datorn och mixa om?(typ lägga till mer bas och sånt)...nån som kan skriva å hjälpa mig? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Okey.

Om du börjar din kariär här med att lägga din trådar i rätt forum så KANSKE du får svar.

Men äveen om du gör det så lär du få svaret: Allt du behöver veta står i din manual.

Men visst säkert någon snäll pojke/gubbe här som redan gjortsig besväret o gjort det och kan svara på din fråga!

Redigerat av Lådan
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...
drloop (oregistrerad)

Och dessutom är det väl egentligen ett problem. Kör ned låtarna som .WAV och konvertera i iTunes eller Widows $ Mediaplayer eller nåt....

Link to comment
Dela på andra sajter

Få låten i rätt tempo behöver inte vara svårt om du har bra gehör, men det tar ett tag.

Slå i gång standard kicken i en loop och lyssna samtidigt på låten.. och försök stämm tempot därefter.

Som sagt, det kan ta ett tag men jag brukar lyckas tillslut.

Sedan kastar du bara in låten i programmet och förstärker de ljud du känner för. eller varför inte lägga på egna melodier.

^__^

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...