Pico Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Nu har jag varit o handlat vin och whisky. :A Seärja! Låter fint, kommer upp nästa helg en snabbsväng... ska på svensexa på fredag, synes utanför O´Learys runt åtta? Ta me wiskeyn 😆 Jepp, skall stå där ute och hojta "Bjuder han som spelar nyckelharpa på whisky". Umeå lär vara en nyckelharpespelandetät (vilket jävla ord) ort den kvällen. 😄
Neosus Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Är ju så jävla varmt ute...faan oxå. 😆 Kan det inte bli vinter snart? 😄
Fidden Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 (redigerat) mm, ge mig skugga! Förresten ska jag ut på vandring med ett gäng grönbiologer i helgen. Dom ska titta på blommor och grejor, jag ska titta på biologer. Redigerat 7 juni 2007 av Fidden
Pico Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Orkar man cykla in te stan för att ta en promenix vid älven?
Fidden Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Orkar man cykla in te stan för att ta en promenix vid älven? Det beror på hur långt ifrån stan du bor?
Pico Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 (redigerat) Orkar man cykla in te stan för att ta en promenix vid älven? Det beror på hur långt ifrån stan du bor? Är väl en 8km eller så. 🙂 Edit: Iofs är det rätt mycket nedför när man skall in till stan. Redigerat 7 juni 2007 av Pico
Pico Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Jag pratade just med Pazo på telefon. (Alternativt en väldigt trevlig främling) 🙂 Vet inte varför, men första telefonsamtalet med någon blir alltid lite mysko. 😆 Han lät förvånad också när jag sa "Näe, nu orkar jag inte prata längre." hähäh
Pico Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Eller ska man kanske bara softa här hemma ett tag... kanske cyklar in senare ikväll istället. 🙂
Neosus Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 (redigerat) Är Pazo en RIKTIG person?? 🙂 Edit: Stavfel Redigerat 7 juni 2007 av Neosus
Dingbats Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Är Pazo en RIKTIG person?? 🙂 Jag har alltid tagit för givet att han är en bot 😆
Pico Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Är Pazo en RIKTIG person?? 🙂 Edit: Stavfel Ja, jag vart lite paff jag med. 😆
Pico Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 (redigerat) Men ååhh... Orkar inte sitta still, men vet fan inte heller vad jag skall hitta på. 🙂 Edit: LOL, flyt.. en polare hade fått något recensions-ex av ett spel han vill ha mig till att testa med honom. Redigerat 7 juni 2007 av Pico
Overkill Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Jag pratade just med Pazo på telefon.(Alternativt en väldigt trevlig främling) 🙂 Vet inte varför, men första telefonsamtalet med någon blir alltid lite mysko. 😆 Han lät förvånad också när jag sa "Näe, nu orkar jag inte prata längre." hähäh 😆 Vilken diss!
Overkill Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Overkill, när slutar din termin?Imorgon! 😆 Din då? 🙂 Den där låten som jag lade upp här för ett tag sedan som typ bara var ett intro blir jättedeppig. 😆
Dingbats Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Overkill, när slutar din termin?Imorgon! 😆 Din då? 😆 Samma! Då får vi jämföra betyg sen! 😄 Den där låten som jag lade upp här för ett tag sedan som typ bara var ett intro blir jättedeppig. 🙁 Stackars 🙂
Emulator Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Men gott folk? ingen som orkar kolla videon? Fidden...jag skulle påminna dig ? 🙂 😆
Overkill Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Overkill, när slutar din termin?Imorgon! 😄 Din då? 😆 Samma! Då får vi jämföra betyg sen! 🙁 Den där låten som jag lade upp här för ett tag sedan som typ bara var ett intro blir jättedeppig. 🙁 Stackars 🙂 Det gör ju inget att den blir deppig! 😄 Men jag tror jag får betygen hemskickade på sommaren... Är dock inte säker 😆
Overkill Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 (redigerat) Nu kan ni få lyssna om ni vill! 2:30 är den just nu och det harh änt en del sen sist 😊 http://www.speedyshare.com/751325157.html Redigerat 7 juni 2007 av Overkill
Dingbats Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Nu kan ni få lyssna om ni vill! 2:30 är den just nu och det harh änt en del sen sist 😊 http://www.speedyshare.com/751325157.html Jäklar! Jag får försöka hinna med det imorron innan jag åker till landet! Nu ska jag se på naturprogram 🙂
Fidden Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Men gott folk? ingen som orkar kolla videon? Fidden...jag skulle påminna dig ? 😊 🙂 Hittade ingen lämplig tråd på detta forumet, så jag gick till KR 🙂
Fidden Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Är det svalt på svalbard? Eller isar vinden på island? Jag måste flytta härifrån, jag hatar verkligen sommaren.
david.roennlund Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Är det svalt på svalbard? Eller isar vinden på island? Jag måste flytta härifrån, jag hatar verkligen sommaren. tror nog det är svalt o friskt på svalbard 😊
Recommended Posts