david.roennlund Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Kan väl knappast vara fulare än den inspelning jag skickade förut.. 😆 nu blir jag nyfiken !! länk om jag får be 🥰
Neosus Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Kan väl knappast vara fulare än den inspelning jag skickade förut.. 😆 nu blir jag nyfiken !! länk om jag får be 🙁 Helst inte... 🥰
Overkill Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Hallå! 😆 OC är bäst! 🥰 You know what I like about rich kids? *BAM* Nothing! 🙁
Dingbats Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Nån mer än jag som älskar latex? 🥰 Har man Equation i word så är Latex inte nödvändigt. Jobbigt att behöva mata in kod dessutom. Pazo ! Latex inte LaTeX 😆 Jag menade faktiskt LaTeX! 🙁 Jag blev förvånad att studionördar som ni ens vet vad det är 🙁 Det är lite ovant i början men det blir satan så mycket snyggare! Fast mest av allt är det principen 😑
Dingbats Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Kan någon något bra bandnamn? 😆 Niggaz with gratitude!
david.roennlund Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 (redigerat) Nån mer än jag som älskar latex? 🥰 Har man Equation i word så är Latex inte nödvändigt. Jobbigt att behöva mata in kod dessutom. Pazo ! Latex inte LaTeX 😆 Jag menade faktiskt LaTeX! 😄 Jag blev förvånad att studionördar som ni ens vet vad det är 🙁 Det är lite ovant i början men det blir satan så mycket snyggare! Fast mest av allt är det principen 🙁 jovisst,men kunde inte släppa den underbara forumuleringen : Nån mer än jag som älskar latex? 🙁 lite raggningsreplik 😑 Redigerat 21 maj 2007 av david.roennlund
Dingbats Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Undra om den funkar... kanske ska testa den nästa gång jag får tillfälle 😆
david.roennlund Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 funkar säkert kanonbra! (men det beror på sammanhanget och vem du vill stöta på😆 )
Dingbats Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Jag kommer vara den enda som lämnar in engelskauppsatsen gjord med LaTeX... 😆
Dingbats Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Gonatt allesammans. Latom os sova såsom svarte men i skogarne göra ok vakna vilade ok krye!
Fidden Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Jag kommer vara den enda som lämnar in engelskauppsatsen iklädd latex... 🥰 😳
david.roennlund Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Jag kommer vara den enda som lämnar in engelskauppsatsen iklädd latex... 🥰 😳 Är det så man smörar för engelskalärarinnan ?? 🥰
Pazo Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 HÄr!! CHECKA IN!! Skönaste filen är uppe nu, den jag snackade om innan. http://pazo.blogg.se/1179783901_borkedman_vs_fagman.html
Emulator Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Nån mer än jag som älskar latex? 🥰 Har man Equation i word så är Latex inte nödvändigt. Jobbigt att behöva mata in kod dessutom. Pazo ! Latex inte LaTeX 😳 men doh! Jag vet! Jag drog skämtet en nivå längre, men nu förstörde du det 🙁 Få utanför vår insnöade värld fattar detta underbara skämt 🥰 utalas la.tech har jag hört 🙂
musik (oregistrerad) Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Varför är alla frames silverfärgade plötsligt??? 😳
Emulator Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Nån mer än jag som älskar latex? 🥰 Har man Equation i word så är Latex inte nödvändigt. Jobbigt att behöva mata in kod dessutom. Pazo ! Latex inte LaTeX 😳 Jag menade faktiskt LaTeX! 🙁 Jag blev förvånad att studionördar som ni ens vet vad det är 🥰 Det är lite ovant i början men det blir satan så mycket snyggare! Fast mest av allt är det principen 😎 Vi är inte bara studioonördar, vi är eller har varit pluggnördar också 🙂
david.roennlund Postat 22 maj 2007 Postat 22 maj 2007 (redigerat) Nån mer än jag som älskar latex? 🥰 Har man Equation i word så är Latex inte nödvändigt. Jobbigt att behöva mata in kod dessutom. Pazo ! Latex inte LaTeX 😳 Jag menade faktiskt LaTeX! 🙂 Jag blev förvånad att studionördar som ni ens vet vad det är 🥰 Det är lite ovant i början men det blir satan så mycket snyggare! Fast mest av allt är det principen 😎 Vi är inte bara studioonördar, vi är eller har varit pluggnördar också 😎 Såklart man är/varit pluggnörd 🙁 Morn. morn föresten! Redigerat 22 maj 2007 av david.roennlund
Overkill Postat 22 maj 2007 Postat 22 maj 2007 HÄr!! CHECKA IN!! Skönaste filen är uppe nu, den jag snackade om innan. http://pazo.blogg.se/1179783901_borkedman_vs_fagman.html Vem är du? 😳
Recommended Posts