Pazo Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Gissa vad? Slog av båda trumpinnarna nu på repet! Kom på att det nog var vinklingen på riden som var bovven i "slåavtrumpinnardramat". å jag bytte stativ till det så att det fick bättre vinkling och stog stabilare. Nu är jag jätte hungrig å måste dessutom gör mat till imöra. Lax får det bli. Ajdå. Jag har aldrig slagit av en trumstock 😱 Händerna? 😄
Overkill Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Gissa vad? Slog av båda trumpinnarna nu på repet! Kom på att det nog var vinklingen på riden som var bovven i "slåavtrumpinnardramat". å jag bytte stativ till det så att det fick bättre vinkling och stog stabilare. Nu är jag jätte hungrig å måste dessutom gör mat till imöra. Lax får det bli. Ajdå. Jag har aldrig slagit av en trumstock 😱 Händerna? 😄 Men det gör ju ont 😎 Bonham använde ju händerna ibland under hans solon så det började blöda 🙂
Pazo Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Gissa vad? Slog av båda trumpinnarna nu på repet! Kom på att det nog var vinklingen på riden som var bovven i "slåavtrumpinnardramat". å jag bytte stativ till det så att det fick bättre vinkling och stog stabilare. Nu är jag jätte hungrig å måste dessutom gör mat till imöra. Lax får det bli. Ajdå. Jag har aldrig slagit av en trumstock 😱 Händerna? 😄 Men det gör ju ont 😎 Bonham använde ju händerna ibland under hans solon så det började blöda 🙂 alltså! Jag fattade precis frågan. jag fortsatte spela med de uppochnervända trumpinnarna med tejp på som skadar händerna mina. dock spelade jag utan pekfingret som är mest skadat. SÅ!
Overkill Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Gissa vad? Slog av båda trumpinnarna nu på repet! Kom på att det nog var vinklingen på riden som var bovven i "slåavtrumpinnardramat". å jag bytte stativ till det så att det fick bättre vinkling och stog stabilare. Nu är jag jätte hungrig å måste dessutom gör mat till imöra. Lax får det bli. Ajdå. Jag har aldrig slagit av en trumstock 😱 Händerna? 😄 Men det gör ju ont 😎 Bonham använde ju händerna ibland under hans solon så det började blöda 🙂 alltså! Jag fattade precis frågan. jag fortsatte spela med de uppochnervända trumpinnarna med tejp på som skadar händerna mina. dock spelade jag utan pekfingret som är mest skadat. SÅ! jaha 🙂
Pazo Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Min virvel och min golvpuka har blod på skinnet. På golvpukan är det faktiskt rätt mkt 😱
Overkill Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Min virvel och min golvpuka har blod på skinnet. På golvpukan är det faktiskt rätt mkt 😱 😄
Dingbats Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 - Jävla kärring - Psykad - Frågat efter Lenas jacka
Pazo Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Fan vad grymt vi jammade på repet idag. 😎 Vi gjorde en ny asfet låt... 🙂
Emulator Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 undras var i helvete mina akg-lurar tagit vägen ?????
Umemagnus Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 🙂😉😄🙂😄 :D 😄 :D Bea var här en sväng nyss! 😄 .... man kan ju bara hoppas att dina öron är kvar... så inte smilet går hela vägen runt... kan vara livsfarligt, man kan vricka skallen...
Dingbats Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 undras var i helvete mina akg-lurar tagit vägen ????? Sorry, det var jag som tog dem. Du får tillbaks dem imorron, jag lovar.
Micke H Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 😕😆😄 :D 😄 :D 😄 :D Bea var här en sväng nyss! 😄 😕
Overkill Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 😕😆😄 :D 😄 :D 😄 Bea var här en sväng nyss! 😄 Ojdå 😄 Var hon snäll? 😄
Overkill Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Var hon ömsint? Eller hårdhänt? 😕 De är faktiskt kompisar, inte knullkompisar 😕
Micke H Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Var hon ömsint? Eller hårdhänt? 😕 De är faktiskt kompisar, inte knullkompisar 😆 Och du är hans bitch? 😕
Overkill Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Var hon ömsint? Eller hårdhänt? 😕 De är faktiskt kompisar, inte knullkompisar 😆 Och du är hans bitch? 😕 :viss:
Recommended Posts