Emulator Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 fanken, med några whisky kan det faktiskt vara riktigt jobbigt att lyssna på bra musik, man rycks med alltför mycket på något sätt, blir alldeles medtagen....deppig musik som kan sänka en helt 🙂 Kansk 😱 e skulle lägga ner innan man skär ihop helt...
Pazo Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 fanken, med några whisky kan det faktiskt vara riktigt jobbigt att lyssna på bra musik, man rycks med alltför mycket på något sätt, blir alldeles medtagen....deppig musik som kan sänka en helt 🙂 Kansk 🙂 e skulle lägga ner innan man skär ihop helt... NÄääääääääääää Inte skaru väl göra det!? 😱
Pazo Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 höhöDehär visste jag inte! 🙂 http://www.musikdirekt.com/delicious_apple Kul 🙂 Låter som du haft en trevlig kväll ,) ? jooo. Lite tråkigt ibland där när jag inte var med tjejerna. för killarna var tråkiga... De skulle iaf komma å kolla på spelningen, så lite publik har man raggat iaf 😱 Du skulle väl också komma? 🙂
Emulator Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 lyssnar p ålite mer upplyftande musik istället... händer det ingen annan? man blir helt...lixom uppslukad.... 🙂
Pazo Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 lyssnar p ålite mer upplyftande musik istället... händer det ingen annan? man blir helt...lixom uppslukad.... 😱 I know the feeling. fast jag brukar mest ha sådär med tv-serier. fyyfan vad deppig man kan bli då 🙂
Emulator Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 tänkt att komma...missade du min genomtråkiga editering? kolla på länken.... 🙂
Pazo Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 tänkt att komma...missade du min genomtråkiga editering? kolla på länken.... 😱 haha. Har du kul eller? 🙂
Emulator Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 polarn som började med detta, när det står "RE: skata utanför fikarummet" ändrar han en bokstav till "RE: skita utanför fikarummet" eller nåt, småkul lixom. 🙂 Lysnnar som sagt på gladeare musik nu:)
Pazo Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 Gonatt daniel! Själv drar jag på två avsnitt family guy nu känns de som! Precis laddat ner dem 🙂
Overkill Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 höhöDehär visste jag inte! 😳 http://www.musikdirekt.com/delicious_pear 😉
Pazo Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 JAG VILL HA SPELNINGEN NUUUU!! NUUU!!! LÄngtar så jävla hårt! kommer bli förbannat bra! 😄
Fidden Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 Logiskt sett borde jag må sämre idag än jag gjorde igår... men det gör jag inte. Slutsatsen måste vara att tjeckisk öl är nyttigare än spansk. Pazo, spela in och lägg på youtube, jag vill se!
Pazo Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 Logiskt sett borde jag må sämre idag än jag gjorde igår... men det gör jag inte. Slutsatsen måste vara att tjeckisk öl är nyttigare än spansk. Pazo, spela in och lägg på youtube, jag vill se! Men spelningen är ju den 31a. Gitarristens pappa ska väl kanske spela in med videokamera. sånt man märker. Och om alla i bandet vill betala så blire nog liveinspelning ljudmässigt 🙁
musik (oregistrerad) Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 Va? Vadå? Spelning? Jag vaknade...NU 14.28 🙁
Recommended Posts