Micke H Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Vem e det? 🙂 En tjejkompis 🙂 Är hon snygg? 🙂 Ja faktiskt. riktigt snygg 😛 Har hon en syster? 😉🙂 haha. Nää Ah, jag är ändå upptagen... 🙂 Lycka till idag då! 😄
Pazo Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Vem e det? 🙂 En tjejkompis 🙂 Är hon snygg? 🙂 Ja faktiskt. riktigt snygg 😛 Har hon en syster? 😉🙂 haha. Nää Ah, jag är ändå upptagen... 🙂 Lycka till idag då! 😄 hihihih. För din information så tänker jag inte på henne på "det" settet alls. 🙂
Fidden Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Gaah, tack då! 🙂 Nu var jag ju tvungen att lyssna på Sarah med Mauro 😉
Pazo Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Går det med en snygg tjejkompis? 🙂 haha jaaa.. Om man kommit så långt att de känns mer som om man är syskon så 😉
Micke H Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Går det med en snygg tjejkompis? 🙂 haha jaaa.. Om man kommit så långt att de känns mer som om man är syskon så 🙂 Hur kommer man så långt med en snygg tjejkompis utan att vilja "göra" något? 😉
Overkill Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Första dagen i skolan idag ju 😄 😉 Och du är glad över det? Jag tror inte att jag en enda dag under hela min skoluppväxt varit glad över att börja skolan... 😲 Jag är inte heller glad 🙂
Micke H Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Första dagen i skolan idag ju 🙂 😄 Och du är glad över det? Jag tror inte att jag en enda dag under hela min skoluppväxt varit glad över att börja skolan... 😲 Jag är inte heller glad 😄 Du är lite motsägesfull i ditt val av smileys... 😉
Overkill Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Första dagen i skolan idag ju 😄 😄 Och du är glad över det? Jag tror inte att jag en enda dag under hela min skoluppväxt varit glad över att börja skolan... 😲 Jag är inte heller glad 😄 Du är lite motsägesfull i ditt val av smileys... 😉 Tycker du? Isåfall så hatar jag dig 🙂
Micke H Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Första dagen i skolan idag ju 😄 😄 Och du är glad över det? Jag tror inte att jag en enda dag under hela min skoluppväxt varit glad över att börja skolan... 😲 Jag är inte heller glad 😄 Du är lite motsägesfull i ditt val av smileys... 😄 Tycker du? Isåfall så hatar jag dig 🥰 Jag älskar dig med. 😉😄🙂
Overkill Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Första dagen i skolan idag ju 😄 😄 Och du är glad över det? Jag tror inte att jag en enda dag under hela min skoluppväxt varit glad över att börja skolan... 😲 Jag är inte heller glad 😄 Du är lite motsägesfull i ditt val av smileys... 😄 Tycker du? Isåfall så hatar jag dig 😄 Jag älskar dig med. 😉😄🙂 🥰
musik (oregistrerad) Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Här har det regnat i 7 år. Ikväll väntas snö komma in. Hoppas det är fel. 😛
Dingbats Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Ikväll väntas snö komma in. Hoppas det är fel. HÄDARE! 😛
Emulator Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 God morgon. Åkte in til jobbet en kort sväng vid 21-tiden igår. Allt gick bra tills vi småkraschade lite maskiner och allt kronrasade. Åkte hem 8 i morse 🙁 Fick skrapa av en centimetertjock pansaris från bilen 😛 Trevligt med snö är ju ljuset dock 😛
Recommended Posts