Pazo Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Jag har en grym affärsidé:Daniels svets- & ljuddesign-service 😄 🙂😄 Du gillar väl typ retrogrejer va Daniel? 😎
Fidden Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 FYFAN jävla horkuksljumskjävel!(för det stavas väl ljumske? de som ligger där brevi snoppen tyP?.. eller stavas det jumske?) 🙂😄 !!! Vad har du nu gjort? 😄
Pazo Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 FYFAN jävla horkuksljumskjävel!(för det stavas väl ljumske? de som ligger där brevi snoppen tyP?.. eller stavas det jumske?) 😄😎 !!! Vad har du nu gjort? 😄 Jag vet inte. jag gick igår å efter det började det göra ont. har inte kunnat gå mer än typ hundra meter idag. utan att de gjort svinont alltså 🙂
D Vibe Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Jag har en grym affärsidé:Daniels svets- & ljuddesign-service 😄 😎😄 Du gillar väl typ retrogrejer va Daniel? 😎 Det beror väl på hur RETRO 😄.. Tänkte väl snarare att jag skulle kunna kombinera två stycken professioner 🙂 /Daniel
Pazo Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 jag har en grej jag vill att du ska lyssna på d-vibe 😄
Fidden Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Jag vet inte. jag gick igår å efter det började det göra ont. har inte kunnat gå mer än typ hundra meter idag. utan att de gjort svinont alltså 😄 Låter som du nuppat för mycket. DoL kanske kan komma med något gott råd. Men jobbigt som tusan låter det... skrev inte du tenta idag förresten?
D Vibe Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 jag har en grej jag vill att du ska lyssna på d-vibe 😄 Shoot! Maila mig! cfrog-at-telia-dot-com
Pazo Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 jag orkar inte maila! 😄 Jag skickar dig länken på pm ist 🙂
D Vibe Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Lyssnar! PM:ar kommentar imorgonkväll.. okej? 😄 Måste sova strax ändå, och jag vill lyssna och kommentera utvilad 🙂 /Daniel
D Vibe Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Ska väl säga att jag gillar det dock! Riktigt minimalistiskt och oldschool! Rappen är kanske något högt mixad, men det är ju smaksak. Återkommer imorgon 😄 Godnatt! /Daniel
Pazo Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 VIll du också ha fidden? 🙂 Varför loggar du aldrig in på msn förresten? 😄
Fidden Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 VIll du också ha fidden? 🙂 Varför loggar du aldrig in på msn förresten? 😄 nämen titta, mitt msn var dött.... nu lever den igen. ta din bädd och gå. jag är som jesus.
Emulator Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 jag orkar inte maila! 😄 Jag skickar dig länken på pm ist 🙂 Finns kanske fler som är intresserade av länken, Uppsalabor emellan ? 😎
Dingbats Postat 10 januari 2007 Postat 10 januari 2007 men... harri 😄 Har du också hört att Harri Mänty ska sluta i Kent? Trist... jag sitter på en skitig uffdatornu med Internet Explorer. Det är knappt så jag står ut.
Dingbats Postat 10 januari 2007 Postat 10 januari 2007 uuuöööoooúúú!! grisfestgrisfestgrisfestgrisrfedfredfredferdfefrereerrerereersqdg
Dingbats Postat 10 januari 2007 Postat 10 januari 2007 rally i fjärran stjärna i snoret och en liten julbock i hålet i mitten HÄSTÅSNA
Recommended Posts